Hoeveel fietsen?
-
- Forum-lid
[quote="danny1407"][quote="BianchiSL3"]Hier 6 stuks en een frame dat op zolder ligt te wachten en dan nog een stuk of wat van de gezinsleden.[/quote]
Freak!
[/quote]
Klopt!
Freak!
[/quote]
Klopt!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Epotheker"]2 x race, 1 strandfiets, 1 fully, stadsfiets en vandaag besteld...een Super X crosser. Die laatste mag alleen mijn vrouw niet zien...moet ik dus nog wat op verzinnen..[/quote]
Je mag 'm wel bij mij in de garage zetten, hoop ik wel dat je een 57 besteld hebt
Je mag 'm wel bij mij in de garage zetten, hoop ik wel dat je een 57 besteld hebt
[quote="Elboutero"]Ik: 2 race, waarvan 1 met een scheur in het frame dus die gebruik ik alleen op de tacx, verder 1 verrotte studentenstadsfiets.
Vriendin: 1 race en binnenkort waarschijnlijk een tijdritfiets. Verder ook een studentenfietsje die bijna van ellende uit elkaar valt.[/quote]
Sinds afgelopen nacht ben ik helaas niet meer in het bezit van mijn verrotte studentenfiets. Toen ik uit het cafe kwam bleek deze te hebben besloten er met een andere vandoor te gaan
Vriendin: 1 race en binnenkort waarschijnlijk een tijdritfiets. Verder ook een studentenfietsje die bijna van ellende uit elkaar valt.[/quote]
Sinds afgelopen nacht ben ik helaas niet meer in het bezit van mijn verrotte studentenfiets. Toen ik uit het cafe kwam bleek deze te hebben besloten er met een andere vandoor te gaan
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
1x race RIH Elan 80-er
1x race Specialized Tarmac Pro
1x fixie zelfbouw
1x singlespeed fixiestijl race zelfbouw
1x mtb frame met losse parts
2x raceframe met losse parts (oud)
1x stad
1x race Specialized Tarmac Pro
1x fixie zelfbouw
1x singlespeed fixiestijl race zelfbouw
1x mtb frame met losse parts
2x raceframe met losse parts (oud)
1x stad
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl
[quote="Geer"]In de categorie race:
*Cannondale six (wedstrijden en cyclo's)
*Red Bull Pro sl (wedstrijden en winter)
*Giant speeder uit 1855 (tacx en winter)
*Principia (van mijn vrouw), decandent met Campa Record
In de categorie ATB:
*Cube reaction
*No name (waarschijnlijk Giant) met xtr en en Rock Shock sid worldcup, ook weer van mijn vrouw (die heeft dus echt de mooie spulltjes)
Overige:
*Race tandum (voor fietsvakantie, samen met een bob heerlijk!!!!)
*Woon/werk fiets voor mij
*Vette retro mamma fiets voor mijn vrouw
Reserve fiets voor gasten
* In bestelling een loopfietsje voor kleine geer
Dat is in totaal 10, 3,3333333 per persoon.
En mijn dochtertje is nu 10 maand, dus er kan nog meer bij!!!
Oh en we hebben een nieuw huis moeten kopen met twee schuurtjes om de boel normaal kwijt te kunnen!
:D:D[/quote]
-1 MTB ingeruld voor een nieuwe groepset DA
to be -1 de MTB van de vrouw gaat ook in de verkoop. Komt dat zien, binnenkort in dit theater.
*Cannondale six (wedstrijden en cyclo's)
*Red Bull Pro sl (wedstrijden en winter)
*Giant speeder uit 1855 (tacx en winter)
*Principia (van mijn vrouw), decandent met Campa Record
In de categorie ATB:
*Cube reaction
*No name (waarschijnlijk Giant) met xtr en en Rock Shock sid worldcup, ook weer van mijn vrouw (die heeft dus echt de mooie spulltjes)
Overige:
*Race tandum (voor fietsvakantie, samen met een bob heerlijk!!!!)
*Woon/werk fiets voor mij
*Vette retro mamma fiets voor mijn vrouw
Reserve fiets voor gasten
* In bestelling een loopfietsje voor kleine geer
Dat is in totaal 10, 3,3333333 per persoon.
En mijn dochtertje is nu 10 maand, dus er kan nog meer bij!!!
Oh en we hebben een nieuw huis moeten kopen met twee schuurtjes om de boel normaal kwijt te kunnen!
:D:D[/quote]
-1 MTB ingeruld voor een nieuwe groepset DA
to be -1 de MTB van de vrouw gaat ook in de verkoop. Komt dat zien, binnenkort in dit theater.