Alles over vakanties op én met de fiets

La Marmotte 2013

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 12 jun 2013 16:28

Officieel kan het niet. In de praktijk gebeurt het soms toch. Makkelijkste is medische verklaring zelf maken (naar echtheid wordt totaal niet gekeken).

snellejelle1984
Forum-lid

Gebruikersavatar snellejelle1984 12 jun 2013 17:22

havana schreef:Officieel kan het niet. In de praktijk gebeurt het soms toch. Makkelijkste is medische verklaring zelf maken (naar echtheid wordt totaal niet gekeken).
De medische verklaring heb ik al (vorige week L3B gefietst) dus dat is het probleem niet. Maar eigenlijk kun je een gedane inschrijving dus niet meer van naam laten veranderen? Dan zal ik maar onder een andere naam moeten fietsen. Als ik tenminste een startbewijs weet te bemachtigen... :)

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 12 jun 2013 17:35

Ja, je zult dan op een andere naam moeten rijden en dus ook een medische verklaring moeten overleggen met die andere naam erop. Zo heb ik dat 2 jr geleden ook gedaan.

Tracing
Forum-lid

Tracing 13 jun 2013 11:17

Als ik het dus goed begrijp is die medische verklaring een wassen neus? fraai, heb ik mij voor niets voor bijna 200 euri laten keuren. De verklaring uploaden ging niet. Ik begrijp van Havana dat je hem ook mee kunt nemen en inleveren/tonen bij het afhalen van je startnummer?

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 13 jun 2013 11:48

snellejelle1984 schreef:
havana schreef:Officieel kan het niet. In de praktijk gebeurt het soms toch. Makkelijkste is medische verklaring zelf maken (naar echtheid wordt totaal niet gekeken).
De medische verklaring heb ik al (vorige week L3B gefietst) dus dat is het probleem niet. Maar eigenlijk kun je een gedane inschrijving dus niet meer van naam laten veranderen? Dan zal ik maar onder een andere naam moeten fietsen. Als ik tenminste een startbewijs weet te bemachtigen... :)
Ik heb 2 jaar geleden nog mijn startbewijs verkocht (ik had toen al een startnummer op mijn naam) en in de uitslag stond gewoon onder dat nummer de naam van degene die mijn startbewijs had gekocht. Hoe weet ik niet maar ze veranderen dus gewoon de naam als je het vraagt.
Afbeelding

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 13 jun 2013 12:31

Tracing schreef:Als ik het dus goed begrijp is die medische verklaring een wassen neus? fraai, heb ik mij voor niets voor bijna 200 euri laten keuren. De verklaring uploaden ging niet. Ik begrijp van Havana dat je hem ook mee kunt nemen en inleveren/tonen bij het afhalen van je startnummer?
Tijdens het ophalen van de startbewijzen voor de Le Trois Ballons (zelfde organisatie) stond er een kerel dat formulier gewoon zelf in te vullen en leverde het 5 minuten later vrolijk in zonder enige vraag vanuit de organisatie... Dus van die 200 pietermannen had je iets mooi voor op of aan de fiets kunnen kopen :roll:
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 13 jun 2013 13:14

Medische verklaring is een wassen neus, je kunt ook een boodschappenbriefje of een ander schrijfsel inleveren.

Als je de naam wilt veranderen dan kan 't officieel niet. Dus als je per email vraagt of 't kan dan zullen ze nee zeggen. Terplekke valt soms nog het e.e.a. te regelen.

Steffi01
Forum-lid

Steffi01 13 jun 2013 13:53

Hoi,
Medische verklaring heb je niet eens "echt" nodig. Als je de verklaring niet hebt, word je aangemerkt als recreant. Dit staat letterlijk in de voorwaarden. Aangezien mijn startnr ruim in de 5000 is kun je mij ook gerust aanmerken als recreant.
Heb mijn huisarts gebeld en die weigerde het in te vullen. Hij wilde het niet en gaf aan dat hij het wettelijk niet eens mag. "Vul het zelf maar in", zei hij.
Dus dat heb ik maar gedaan. Heb er wat moois van gemaakt :lol:

Tracing
Forum-lid

Tracing 13 jun 2013 14:40

Da's mooi dan, goed was ook weer niet helemaal nutteloos; ik ben erachter gekomen dat ik geen wattages van een prof weg kan trappen :roll: , en toen die kerel mijn love handels vaspakte met de schuifmat gaf hij aan dat ik nog 5 kilo te zwaar was :? (ondertussen al twee kilo kwijt)
kortom, nog veel te doen. Gelukkig gaan we een week van te voren al. kunnen we nog een beetje berglucht opsnuiven. Wij zitten in Vaujany, iemand bekend?

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 13 jun 2013 14:51

Da's een taaie klim naar huis :D

Tracing
Forum-lid

Tracing 13 jun 2013 15:13

euh, ja dat hebben we expres gedaan,ieder meter naar boven is er één ;) .

rikkert
Forum-lid

rikkert 16 jun 2013 15:44

Hmmm, ik zou in de voorbereiding toch een beetje gedoseerd met de hoogtemeters omgaan...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie