Gazelle Champion Mondial met Gran Sport
Het is nog een enorm net frame voor z'n leeftijd.De Campagnolo Gran Sport groep blijf ik ook altijd mooi vinden.
Ik zou zelf alleen andere banden gebruikt hebben met niet zo'n grof profiel.
Het is alles bij elkaar een mooie klassieke Champion Mondial geworden.
Ik zou zelf alleen andere banden gebruikt hebben met niet zo'n grof profiel.
Het is alles bij elkaar een mooie klassieke Champion Mondial geworden.
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Allereerst m'm complimenten voor de fraaie foto's! Misschien heb ik v.w.b. het uploaden nog een tip voor je. Omdat bij het uploaden de foto's 'resized' worden, kun je inderdaad tussendoor vaak 'thee gaan drinken'. Zelf doe ik het als volgt: voordat ik ga uploaden, 'resize' ik met (bijv.) Fast Image Resizer de boel eerst zelf naar het gewenste formaat. Dat gaat razendsnel. Het uploaden gaat daarna ook vlotjes. 'Fast Image Resizer' is een piepklein en makkelijk te hanteren programmaatje.chrissiewizzie schreef:Uploaden via TinyPic duurt wel erg lang...
60 x Ventoux
- Supergrover
- Forum-lid HC
Da's een fraai project geworden Chrissiewizzie.
Mooi die details ook, zoals de geschilderde buiscommandeurs etc
Nu nog het zadel bijtippen met blauwe schoensmeer en idd de kabels snoeien dan is ie helemaal af !!!
Mooi die details ook, zoals de geschilderde buiscommandeurs etc
Nu nog het zadel bijtippen met blauwe schoensmeer en idd de kabels snoeien dan is ie helemaal af !!!
Mooi, mooi, mooi, veel mooier dan de mijne. Dat grappige rubberen dopje om de bovenste afstelbout van de derailleur kende ik nog niet. Ik zie nog 1 niet kloppend detail, maar daar ga ik in het openbaar niet over zeuren, als ik m vind meld ik me wel.
Prachtig, mijn handen gaan weer jeuken om mijn "winterfiets" weer in oude glorie te herstellen, een Gazelle Champion Mondiale AA, met deelverchroomde vork.
Ben ik effe blij dat ik er nooit een fixie van heb gemaakt, nog geen nokjes o.i.d. afgeslepen.
Maar zo mooi en origineel als deze zal wel een utopie blijven, maar staal blijft uitdagen.
Ben ik effe blij dat ik er nooit een fixie van heb gemaakt, nog geen nokjes o.i.d. afgeslepen.
Maar zo mooi en origineel als deze zal wel een utopie blijven, maar staal blijft uitdagen.