Ervaring met staal
-
- Forum-lid
Ik zweer bij Pedro's!
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
- urdvurk1.1
- Forum-lid
Wat een schitterende fiets - en precies mijn maat ook nog zo te zien.
Mooie verzorgde afmontage, alles in zwart alu of carbon. Mag ik vragen wat-ie weegt?
Mooie verzorgde afmontage, alles in zwart alu of carbon. Mag ik vragen wat-ie weegt?
- urdvurk1.1
- Forum-lid
O en meer foto's?
-
- Forum-lid
poets schreef:
Schitterend. Helemaal mijn ding. Vraagje, wat is dat voor een verloopstukkie op de foto? Want je hebt in een traditionele 1' voorvork een soort van verloopstuk naar ahead geplaatst?
Interessant.....
@urdvurk1.1
op dit moment 8.4, maar zal net iets boven de 8 kg worden, heb nog lichtere wielen en bracket + er komt een aheadset balhoofd in en gaat de stuurpen hulpstuk eruit. kan denk ik net onder de 8 kg komen als ik mijn carbon vork er in doe maar dan gaat het klassieke ervan af
op dit moment 8.4, maar zal net iets boven de 8 kg worden, heb nog lichtere wielen en bracket + er komt een aheadset balhoofd in en gaat de stuurpen hulpstuk eruit. kan denk ik net onder de 8 kg komen als ik mijn carbon vork er in doe maar dan gaat het klassieke ervan af
-
- Forum-lid
Aha! Dacht al aan zo'n constructie, wist niet dat 't zo te koop was. Mooi hoor.
-
- Forum-lid
Wauw, die Colnago is echt helemaal mijn ding, en ik denk juist dat een slanke 1 inch carbon vork erg goed zal staan, in combinatie met een Chris king 1 inch balhoofd, perfecto !