Alles over vakanties op én met de fiets

Giro delle Dolomiti samenrijden?

eudaimonia
Forum-lid

eudaimonia 21 jun 2013 23:11

Amici di bici,

Ik ga in mijn richting Italie om (voor het eerst) de Giro delle Dolomiti fietsen.

Zijn er hier mensen die ook gaan en die evt. samen willen rijden?

Met groet,

Bart
Utrecht

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 22 jun 2013 08:21

Ik heb eigenlijk wel interesse. Ik sta niet ingeschreven voor de giro maar ik heb net even op de site zitten kijken en het lijkt me wel een mooie zware tocht.

Maar,,....ik zie dat ik een licentie nodig heb. En die heb ik geen. Ik zie ook geen mogelijk om met een (al dan niet gefake-te) doktersverklaring deel te nemen. Weet iemand of dat echt een probleem is? Ik zocht toch nog een idee voor een weekje fietsen in de Alpen en dan is die giro best een goed iedee.
Live fast; die young. mijn blog

pinarello
Forum-lid

pinarello 22 jun 2013 09:59

rob74 schreef:Ik heb eigenlijk wel interesse. Ik sta niet ingeschreven voor de giro maar ik heb net even op de site zitten kijken en het lijkt me wel een mooie zware tocht.

Maar,,....ik zie dat ik een licentie nodig heb. En die heb ik geen. Ik zie ook geen mogelijk om met een (al dan niet gefake-te) doktersverklaring deel te nemen. Weet iemand of dat echt een probleem is? Ik zocht toch nog een idee voor een weekje fietsen in de Alpen en dan is die giro best een goed iedee.
Geen probleem je kunt ter plekke een verzekering kopen en die verklaring namen ze in 2010 toen ik meedeed wel in.
Mooie ritten maar wel elke dag half 8 starten en enorm lange rusttijden om te eten eten/drinken en derhalve tegen 1700 pas weer binnen.

Plaats reactie