Mijn naam is Thomas, 24 jaar, wonende in omgeving Groningen. Ik ben sinds 3 jaar in het bezit van een racefiets, nooit echt veel op gefietst tot ongeveer 3/4 jaar terug. Zelf was ik nooit echt sportief. Maar al bijna een jaar ben ik zeer actief in de sportschool. Dit levert mij, voor mij doen, aardig wat conditie op. 3/4 jaar geleden pakte ik de fiets maar weer is. Ik houd van snelheid dus ik wil altijd lekker stampen. Voorheen kon ik dit niet lang volhouden en was het minder leuk, maar nu, heerlijk die snelheid. Ik heb het wielervirus weer helemaal te pakken. Mijn eerste fiets was een zeer eenvoudige Merida Ride 88. Nu ben ik iets actiever geworden en ik begon steeds meer te merken dat de kwaliteit van de Merida laag was.
Mede dankzei dit forum heb ik een oordeel kunnen vormen over het kopen van een nieuwe fiets. Nu ben ik sinds het weekend trotse eigenaar geworden van de Scott Addict R3 uit 2011! De eerste 100 kilometers zitten er alweer op. Mijn wielervirus is nu weer helemaal naar een hoogtepunt gestegen.
![Afbeelding](http://www2.picturepush.com/photo/a/13417810/220/13417810.jpg)