Dank je dat je mijn projecten kan waarderen. Ik streef geen commercieele doelen na dat zou alleen mijn creativiteit beperken. Deze projecten komen altijd voort uit eigen fascinatie of frustratie. De vraag is meestal waarom het deze dingen niet geeft. Zo ook een mogelijkheid om zonder zakken en kratten te hoeven zeulen als je boodschappen wil doen. Ik maak prototypen. Ik ben geen profesionele designer. Ik ben een maker, die zich graag op dit forum wil laten afzeiken maar niet door jou gelukkig.53x11 schreef:Mooi project, net als het amfibi-project en het mobiele werkplaats project. In mijn ogen zijn het alledrie zeer onpraktische oplossingen voor een niet bestaand probleem, dat wel, maar dat zegt natuurlijk niets over het vakmanschap en de lol die er in de projecten is gaan zitten, toch?
@TS (als deze zich inmiddels niet heeft laten wegjagen). Wat is precies je doel van deze projecten? Is het inderdaad vooral lekker bezig zijn, of streef je ook daadwerkelijk een commercieel doel na bijvoorbeeld?
Boodschappenkar voor achter op de fiets.
-
- Forum-lid
Een gedeelte van je creaties valt m.i. inderdaad wel onder de noemer "oplossingen voor niet bestaande problemen" maar de laatdunkendheid die uit sommige reacties spreekt doet volgens mij geen recht aan de opzet van dit Forumonderdeel, het Fietscafé. Alle bijdragen hierin hoeven niet gelijk te gaan over de uitvinding van een vervanger van het wiel - dat voldoet voorlopig goed - maar moeten wel ruimte laten voor wat je persoonlijk bezighoudt, al is dat dan in de ogen van sommigen wat vergezocht.Bertoa schreef:
Dank je dat je mijn projecten kan waarderen. Ik streef geen commerciële doelen na dat zou alleen mijn creativiteit beperken. Deze projecten komen altijd voort uit eigen fascinatie of frustratie. De vraag is meestal waarom het deze dingen niet geeft. Zo ook een mogelijkheid om zonder zakken en kratten te hoeven zeulen als je boodschappen wil doen. Ik maak prototypen. Ik ben geen professionele designer. Ik ben een maker, die zich graag op dit forum wil laten afzeiken maar niet door jou gelukkig.
Persoonlijk kan ik ook wel waardering opbrengen voor je projecten evenals voor je (wellicht wat masochistische) behoefte om deze hier met ons te delen, wie weet komen er nog eens mooie ontwikkelingen uit voort.