Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
mijn collectie! Heb ook een jawbone gehad en het oude type racing jacket! Maar ik blijf de radarlock de absolute topper vinden! Haal ze overigens bij Roermond in Zeist! Kleine zaak maar top service en advies!
Waarschijnlijk bedoel je Rodermond in Zeist, net naast het rijwielpaleis. Is volgens mij de enige Oakley dealer in Zeist.wilierSven schreef: mijn collectie! Heb ook een jawbone gehad en het oude type racing jacket! Maar ik blijf de radarlock de absolute topper vinden! Haal ze overigens bij Roermond in Zeist! Kleine zaak maar top service en advies!
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
-
- Forum-lid
Die bedoel ik!!! Fijne zaak hé! Net als het rpz !
? volgens mij gaat het hier toch alweer een tijdje over originele Oakley ‘s of diens verkoop adres.mackersv2.0 schreef:Dit is het grote OAKLEY topic, maak er niet het grote NEP OAKLEY topic van, a.u.b.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Vandaag ook de diepte-investering gedaan na overtuigd te zijn door de verkoper en verkoopster. Alle tijd hebben ze voor mij genomen, ik heb mogen passen, mogen uitproberen buiten, bellen met toeleveranciers bij vragen van mij die ze niet konden beantwoorden etc. En vervolgens nog eens een mooie 20% korting gekregen op de adviesprijs. Online had ik nl. een andere combinatie in gedachte en ben daarom blij dat ik twee keer bij de dealer heb binnen mogen lopen.
Vanaf binnenkort ben ik eigenaar geworden van een Racing Jacket met meekleurende glazen én een setje gepolariseerde glazen. Frame volledig mat wit met mat zwarte accessoires (ik wilde persé niet een heel opvallende kleurenstelling én mijn fiets is zwart/wit).
Prettig weekend!
Vanaf binnenkort ben ik eigenaar geworden van een Racing Jacket met meekleurende glazen én een setje gepolariseerde glazen. Frame volledig mat wit met mat zwarte accessoires (ik wilde persé niet een heel opvallende kleurenstelling én mijn fiets is zwart/wit).
Prettig weekend!
Op de fiets, want de metro is zeker niets!!!!
Hallo,
Ik heb nu een Adidas evil eye pro en heb daar op diverse manieren een sterkte aanpassing in en dat bevalt niet.
is er hier iemand die een aanpassing heeft laten doen in de glazen zelf, niet met voorzet glazen oid.
Wat zijn de bevindingen en heb je een richtprijs?
Ik heb nu een Adidas evil eye pro en heb daar op diverse manieren een sterkte aanpassing in en dat bevalt niet.
is er hier iemand die een aanpassing heeft laten doen in de glazen zelf, niet met voorzet glazen oid.
Wat zijn de bevindingen en heb je een richtprijs?
-
- Forum-lid
Meer mensen die bezeten zijn hun radarlock(s) post eens een foto van jullie collectie!?
Gisteren zijn mijn pootjes van mijn Oakley Jawbone afgebroken. Weet iemand een online adres waar ik een nieuw frame kan bestellen?
blog: http://www.fietsonderhoud.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft iemand ervaring met deze site? Zou een oakley outlet moeten zijn.
http://www.sunglasses2013.co.uk/
http://www.sunglasses2013.co.uk/
Bij sportbrillenshop.nl kan je ook alleen nieuwe pootjes bestellen, maar ook een los frame is er mogelijk.ibeer schreef:Gisteren zijn mijn pootjes van mijn Oakley Jawbone afgebroken. Weet iemand een online adres waar ik een nieuw frame kan bestellen?