Tour 2013
Hij kan het ook als stok achter de deur gebruiken voor zijn onderhandelingen met Belkin. Bovendien, 3 kopmannen in 1 ploeg (Mollema, Gesink, Ten Dam) is veel, en het budget gaat omlaag met Belkin. De contracten met Gesink en Mollema lopen bij mijn weten nog door, dus dan is een substantieel deel van het budget al op. Er moet toch brood op de plank komen... En zoals ik Ten Dam inschat zal geld niet het enige motief zijn, waarom rijd je anders in een oude Chevy rond?
In vind Ten Dam ook geen type voor de schimmige Astana ploeg, het zijn ook maar geruchten. Gewoon lekker blijven zitten bij Belkin en goed onderhandelen (eventueel inclusief nieuwe Chevy)! En vanmiddag, na zijn overwinning op Alpe d'Huez, staat ie natuurlijk nog sterker
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40112
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Mooi om te gebruiken als onderhandelingsmateriaal.
Less is bore
even terug naar de tour en de gevreesde sarenne:
drie weken geleden lag de sarenne er beroerd bij, vooral vol met grind en scheuren. Volgens de heer T Zonneveld is het nu niet anders:
"Afdaling Sarenne ligt er heel slecht bij, zeker omdat het regent. Hobbelig wegdek, grind in de bochten."(Twitter)
drie weken geleden lag de sarenne er beroerd bij, vooral vol met grind en scheuren. Volgens de heer T Zonneveld is het nu niet anders:
"Afdaling Sarenne ligt er heel slecht bij, zeker omdat het regent. Hobbelig wegdek, grind in de bochten."(Twitter)
Nou, SAXO legt er nu al de zweep over en we zijn net begonnen. Lijkt erop dat SAXO de zaak vandaag de zaak serieus op het rooster wil leggen. Froome zit alleen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
160 km te gaan. En de finale is begonnen...
Dit is trouwens de afdaling van de Sarenne, opgenomen door Lammertink en Flavio Pasquino. Gepost deze week, dus vermoedelijk de staat...
http://vimeo.com/70139351
Dit is trouwens de afdaling van de Sarenne, opgenomen door Lammertink en Flavio Pasquino. Gepost deze week, dus vermoedelijk de staat...
http://vimeo.com/70139351
Had het filmpje ook net gezien: ziet er inderdaad behoorlijk heftig uit, maar ik neem aan dat ze intussen toch wel de losse stenen geruimd, en hier en daar een vangnet gespannen zullen hebben...
Op zich vind ik die afdaling geen kwaad idee in het parcours, als het tenminste was om vervolgens de klim naar Auris-en-Oisans aan te vatten: dan zou het echt een meerwaarde bieden - anders dan die tweede keer de Alpe d'Huez, die ik vrij belachelijk blijf vinden... (zou Wouter Vandenhaute tot de Tour-organisatie zijn toegetreden?)
Op zich vind ik die afdaling geen kwaad idee in het parcours, als het tenminste was om vervolgens de klim naar Auris-en-Oisans aan te vatten: dan zou het echt een meerwaarde bieden - anders dan die tweede keer de Alpe d'Huez, die ik vrij belachelijk blijf vinden... (zou Wouter Vandenhaute tot de Tour-organisatie zijn toegetreden?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Thijs Zonneveld net per sms naar NOS: Heeft de Sarenne verkend. Ligt er nat bij; veel hobbels en rotzooi op de weg; remblokjes zijn in één afdaling helemaal afgesleten; hij snapt niet waarom de Tour hier vandaag overheen moet.
Het grappige is dat ik dit soort afdalingen heel gewoon ben. Ze zijn niet gevaarlijk per se, zolang je je snelheid maar aanpast. En als er een stel durfals tussen zitten... Die snelwegen met glad asfalt bij 10 procent omlaag, waar je de 100 haalt... Die vindt een prof veilig en heerlijk; ik dan weer niet.
Het grappige is dat ik dit soort afdalingen heel gewoon ben. Ze zijn niet gevaarlijk per se, zolang je je snelheid maar aanpast. En als er een stel durfals tussen zitten... Die snelwegen met glad asfalt bij 10 procent omlaag, waar je de 100 haalt... Die vindt een prof veilig en heerlijk; ik dan weer niet.
Laatst gewijzigd door ponsteen op 18 jul 2013 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuurlijk Thijs. Je bent vergeten te vermelden dat tevens je remvlakken ook helemaal op waren waardoor je remschoentjes in je biba/tube haakten.ponsteen schreef:Thijs Zonneveld net per sms naar NOS: Heeft de Sarenne verkend. Ligt er nat bij; veel hobbels en rotzooi op de weg; remblokjes zijn in één afdaling helemaal afgesleten; hij snapt niet waarom de Tour hier vandaag overheen moet.
Het grappige is dat ik dit soort afdalingen heel gewoon ben. Ze zijn niet gevaarlijk per se, zolang je je snelheid maar aanpast. En als er een stel durfals tussen zitten... Die snelwegen met glad asfalt bij 10 procent omlaag, waar je de 100 haalt... Die vindt een prof veilig en heerlijk; ik dan weer niet.
En ik begrijp idd niet waarom men nu plots gaat piepen over die afdaling. Idd, juist als je weet dat het gevaarlijk is let je beter op.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
- Berichten: 1473
- Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58
Alpe d'Huez is weer een open inrichting. Wat een randdebielen...
Ik dacht trouwens dat er slecht weer voorspeld was?
Ik dacht trouwens dat er slecht weer voorspeld was?
Zit me zelf op te vreten vanwege die afdaling: als er maar geen dooien vallen, hoor ik mezelf de hele dag denken. Maakt me niet uit wie de Tour of de etappe wint, zolang ze maar veilig afdalen. Kunnen ze niet bovenop de top omwisselen naar een mountainbike ofzo?zorroi schreef:Tuurlijk Thijs. Je bent vergeten te vermelden dat tevens je remvlakken ook helemaal op waren waardoor je remschoentjes in je biba/tube haakten.ponsteen schreef:Thijs Zonneveld net per sms naar NOS: Heeft de Sarenne verkend. Ligt er nat bij; veel hobbels en rotzooi op de weg; remblokjes zijn in één afdaling helemaal afgesleten; hij snapt niet waarom de Tour hier vandaag overheen moet.
Het grappige is dat ik dit soort afdalingen heel gewoon ben. Ze zijn niet gevaarlijk per se, zolang je je snelheid maar aanpast. En als er een stel durfals tussen zitten... Die snelwegen met glad asfalt bij 10 procent omlaag, waar je de 100 haalt... Die vindt een prof veilig en heerlijk; ik dan weer niet.
En ik begrijp idd niet waarom men nu plots gaat piepen over die afdaling. Idd, juist als je weet dat het gevaarlijk is let je beter op.