Welke schoenen
Sidi is goed voor smalle voeten.
Eerlijksheidshalve moet ik zeggen dat ik deze vraag niet echt serieus neem, (mede door de verkooppost (regels) die reeds verwijderd is). Ik vermoed dat zodra de 25 posts bereikt zijn er een nieuw 'te koop' topic geopend gaat worden.
Maar om je vraag toch te behandelen het volgende. Een vraag zo algemeen geformuleerd is quasi nutteloos, allereerst over wat voor schoenen spreek je (mtb, race of triatlon), welke pedalen rijd je. Daarbij spreek je over een maximum budget waarmee je vrijwel letterlijk ALLE mogelijke schoenen tot de mogelijkheden behoud. Tot slot is er is een hele goede zoekfunctie voor een eerste orientatie.
In het algemeen kan gesteld worden dat de Italiaanse merken met SIDI voorop een smalle leest hebben en met een maximum prijs van 350,- ook nog binnen je budget. Maar voor alle kleding vragen geldt, passen = weten.
Maar om je vraag toch te behandelen het volgende. Een vraag zo algemeen geformuleerd is quasi nutteloos, allereerst over wat voor schoenen spreek je (mtb, race of triatlon), welke pedalen rijd je. Daarbij spreek je over een maximum budget waarmee je vrijwel letterlijk ALLE mogelijke schoenen tot de mogelijkheden behoud. Tot slot is er is een hele goede zoekfunctie voor een eerste orientatie.
In het algemeen kan gesteld worden dat de Italiaanse merken met SIDI voorop een smalle leest hebben en met een maximum prijs van 350,- ook nog binnen je budget. Maar voor alle kleding vragen geldt, passen = weten.
lancev7 schreef:Eerlijksheidshalve moet ik zeggen dat ik deze vraag niet echt serieus neem, (mede door de verkooppost (regels) die reeds verwijderd is). Ik vermoed dat zodra de 25 posts bereikt zijn er een nieuw 'te koop' topic geopend gaat worden.
Dat idee had ik ook
En jaaa hij staat te koop (update: weer verwijderd)
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Die zijn hardstikke breed.