CO2 patronen meenemen in vliegtuig?
Binnenkort ga ik met het vliegtuig naar Mallorca, waar ik een racefiets heb gehuurd.
Nu wil ik mn prima CO2 patroonhouder met een aantal CO2 patronen meenemen in mn koffer.
Ik vraag me af of dit kan / toegestaan is?
Heeft iemand hier ervarin mee?
Nu wil ik mn prima CO2 patroonhouder met een aantal CO2 patronen meenemen in mn koffer.
Ik vraag me af of dit kan / toegestaan is?
Heeft iemand hier ervarin mee?
Specialized Venge Expert 2016
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Technisch gezien is het geen enkel probleem, het mag alleen niet van de luchtvaartmaatschappijen. Ik zou het niet proberen en gewoon 2 nieuwe patronen op Mallorca kopen. Zou zo jammer zijn als iemand besluit je koffer met geweld open te maken omdat ze zien dat er iets in zit wat er niet in mag zitten.
-
- Forum-lid
Op de zogenaamde 'Dangerous goods exception list' staat dat 'non-flammable gas cylinder fitted into a life jacket' worden geaccepteerd als onderdeel van zowel ruimbagage (= ingecheckt) als handbagage en laat dat nou precies dezelfde dingen zijn die wij gebruiken. Alleen zitten ze niet in een zwemvest (volgens de lijst mag je er twee meenemen gemonteerd IN een zwemvest én twee reserve), en ik zie de bui al hangen.... Als je ze echt mee wilt nemen omdat je bijvoorbeeld niet zeker bent van verkrijgbaarheid zou ik telefonisch contact opnemen met in je achterhoofd dit verhaal en met enige vasthoudendheid de medewerker te vragen eea voor je te checken bij het 'Dangerous Goods Competence Centre'. Vraag voor de zekerheid een bevestiging per e-mail en neem die mee naar de luchthaven. Fijne vakantie!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Nederlanders... Ik zag zonet op het RTL Nieuws een bezoeker van het criterium van Boxmeer vertellen dat het mooiste toch wel was dat het dit jaar gratis was.amclassic-fan schreef:Zoveel moeite te doen om een tientje te besparen?
Geld besparen is niet de reden. Ik heb de CO2 patronen daar nog nooit kunnen vinden.amclassic-fan schreef:Zoveel moeite te doen om een tientje te besparen?
Bedankt voor de reacties, ik zal op Mallorca bij de fietsverhuur vragen waar ik ze kan kopen.
Nogmaals, geld besparen is niet de reden, maar ik was deze patronen nog niet tegengekomen op Mallorca.jsprbcn schreef:idd. op Mallorca heb je een Decathlonamclassic-fan schreef:Zoveel moeite te doen om een tientje te besparen?
Ik ga ze dus bij de Decathlon kopen.
Bedankt.
Ik weet niet waar je op Mallorca zit, maar hier heb ik ze volgens mij wel gezien.
http://www.sportbequi.com/
Er zullen vast meer winkels zijn waar je ze kunt kopen.
Anders bij winkels waar ze "thuistapjes" verkopen daar gaan meestal ook dezelfde patronen in.
http://www.sportbequi.com/
Er zullen vast meer winkels zijn waar je ze kunt kopen.
Anders bij winkels waar ze "thuistapjes" verkopen daar gaan meestal ook dezelfde patronen in.
FM098 van Dengfu
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
Wat een gedoe allemaal. Neem gewoon een pompje mee, dan heb je dit gezeik allemaal niet.