Canyon
Die reactie had ik wel verwacht .....uiteraard zit ik nog ruim onder de 10.000 (met ook een heel wat lagere afschrijving) én kan ik niet hetzelfde met 1 fiets (bijvoorbeeld tijdrijden, MTBen) als met 4. Doordat ik ook nog eens sleutel aan de fietsen staan er regelmatig 2 in onderdelen... Kortom; 10.000!? Da's best veel voor een fietsie en zeker voor een Canyon (die moeten het toch ook van de relatief lage prijzen hebben)!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Levering midden december. Dat is best lang
Zullen ze waarschijnlijk niet eens halen als ik alle eerdere leverproblemen heb gelezen
Wel een gave bike!
Zullen ze waarschijnlijk niet eens halen als ik alle eerdere leverproblemen heb gelezen
Wel een gave bike!
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Ik heb het opgelost met 2 ringetjes. Simpel maar doeltreffendhaaldoor schreef:
Uploaded with ImageShack.us
Hier de beloofde image van een Canyon Chaincatcher op een Canyon Ultimate CF.
Valt dus ietwat over de aanhechting van de voorderailleur nok.
Ik natuurlijk gelijk bestellen, past het dopje niet op de voorvork van de Aeroad. Staat ook wel op de site van Canyon natuurlijk (althans, dat het voor twee andere geschikt is).edwin01 schreef:Je kunt bij Canyon een dopje bestellen.
Dus bedankt voor de tips, maar ik houd hem open
-
- Forum-lid
Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Maar nu heb ik dan een vraag voor de kenners
Ik ben van plan om een Canyon aan te schaffen. Een Ultimate SLX of een Aeroad CF. Welke geometrie het beste bij mij past weet ik niet. Wel zie ik dat er wat verschillen in de bovenbuis enz zijn.
Wanneer ik mijn maten invoer kom ik op een M (56) uit.
Lengte:182cm
gewicht: 70kg
Binnenbeenlengte: 84cm
Romplengte: 65 cm
Schouderbreedte: 48 cm
Armlengte: 63 cm
Tabel slx: http://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bik ... ab-reiter2
Tabel Aeroad: http://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bik ... ab-reiter2
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen of advies geven?
Alvast bedankt!
Ik ben van plan om een Canyon aan te schaffen. Een Ultimate SLX of een Aeroad CF. Welke geometrie het beste bij mij past weet ik niet. Wel zie ik dat er wat verschillen in de bovenbuis enz zijn.
Wanneer ik mijn maten invoer kom ik op een M (56) uit.
Lengte:182cm
gewicht: 70kg
Binnenbeenlengte: 84cm
Romplengte: 65 cm
Schouderbreedte: 48 cm
Armlengte: 63 cm
Tabel slx: http://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bik ... ab-reiter2
Tabel Aeroad: http://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bik ... ab-reiter2
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen of advies geven?
Alvast bedankt!
Aeroad zit je dieper en langer. Snellere zit maar wel in principe met meer belasting voor de (onder)rug.
Lastig om uit je opgemeten lichaamsmaten te bepalen wat echt bij je past. Je lenigheid is hiervoor erg van belang.
Met een goede dynamische fietsmeting kan je hier achter komen. Of zelf de inschatting uiteraard.
Lastig om uit je opgemeten lichaamsmaten te bepalen wat echt bij je past. Je lenigheid is hiervoor erg van belang.
Met een goede dynamische fietsmeting kan je hier achter komen. Of zelf de inschatting uiteraard.
Zelfde als de 2013 Ultimate CF(dus niet SLX). Enige wijzing is dat de i-Lock(balhoofdstel) tegenwoordig 16mm hoog is ipv 25mm.NuitKor schreef:Heeft iemand voor mij de geometrie tabel van een Ultimate cf pro uit 2010. Volgens mij zijn er de laatste jaren wel wat wijzigen geweest, waardoor ik niet uit kan gaan van de 2013 tabel. Google leverde niets op. Alvast Bedankt
Oke Bedankt, is het ook mogelijk om daar een nieuw balhoofdstel met lagere ilock voor te kopen?haaldoor schreef:Zelfde als de 2013 Ultimate CF(dus niet SLX). Enige wijzing is dat de i-Lock(balhoofdstel) tegenwoordig 16mm hoog is ipv 25mm.NuitKor schreef:Heeft iemand voor mij de geometrie tabel van een Ultimate cf pro uit 2010. Volgens mij zijn er de laatste jaren wel wat wijzigen geweest, waardoor ik niet uit kan gaan van de 2013 tabel. Google leverde niets op. Alvast Bedankt
-
- Forum-lid
ja
@ frankfiets
ik heb zelf de ultimate CF SLX.
ik heb ongeveer de zelfde lichaamsmaten en heb gekozen voor de M.
het is een fantastische fiets. misschien kan je een proef ritje maken bij Canyon in utrecht.
bel ze en misschien kunnen ze je helpen.
.
ik heb zelf de ultimate CF SLX.
ik heb ongeveer de zelfde lichaamsmaten en heb gekozen voor de M.
het is een fantastische fiets. misschien kan je een proef ritje maken bij Canyon in utrecht.
bel ze en misschien kunnen ze je helpen.
.
De trotse eigenaar van een Canyon CF SLX 9.0 SL