nieuw draadje dan maar.
Vinkje staat aan notificatie/waarschuwen bij nieuwe berichten maar krijg niets.
Kan me voorstellen dat het voor de mensen die reageren op een post en er vervolgens niets op terughoren dit behoorlijk brutaal overkomt, terwijl je gewoon in het ongewisse wordt gelaten of er nu iets nieuws is gepost of niet. In het ander draadje las ik dat het nogal lastig was... hoop dat het wordt opgelost, want het is bar irritant voor zowel de topic starter maar ook voor de reageerders op de topics.
p.s. vinkje staat aan "Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties". Ik ben benieuwd
p.s.2. nu ook forum op tapatalk, eens kijken of daar de notificaties wel werken...is ook een aardig alternatief natuurlijk
Geen mailtje bij nieuwe berichten
-
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Je kunt toch gewoon in het betreffende topic kijken of er posts zijn? Of mis ik nu iets?
-
- Forum-lid
Ja.. Als je meerdere forums volgt met meerdere threads, is het lastig bijhouden.
Tapatalk werkt wel prima
Tapatalk werkt wel prima
-
- Forum-lid
We hebben het hier over een handigheidje op een forum dat niet werkt. Je kunt gewoon het topic openen en kijken of er nieuwe berichten zijn! Om daar nu de termen "brutaal" en "bar irritant" voor te gebruiken, lijkt me een beetje overdreven.bakfiets75 schreef: Kan me voorstellen dat het voor de mensen die reageren op een post en er vervolgens niets op terughoren dit behoorlijk brutaal overkomt, terwijl je gewoon in het ongewisse wordt gelaten of er nu iets nieuws is gepost of niet. In het ander draadje las ik dat het nogal lastig was... hoop dat het wordt opgelost, want het is bar irritant voor zowel de topic starter maar ook voor de reageerders op de topics.
-
- Forum-lid
kijk tapatalk notified netjes, voor mij nu prima... De mail notificatie kan dan uit.
Ik weet niet waarom geprobeerd wordt iets goed te praten wat gewoon zou moeten werken...De term brutaal gebruik ik omdat ik het brutaal vind dat je op je eigen post niet zou reageren als iemand anders de moeite heeft genomen om te reageren. Als ik dan aanvink notify en dat gebeurt niet, dan is dat voor zowel ts als topic reageerder niet heel handig (of bar irritant). Nogmaals als ik 5 op forums met ieder 30 draadjes die je wil monitoren, dan is een notification erg handig. Dat het voor andere niet nodig is of andere manieren zijn om het op te lossen, zal best, ik dacht dat dit forumgebied bedoeld was om niet werkende dingen te melden, dus bij deze.
Op een platte band kan je ook best nog fietsen Ik zie het probleem niet
Ik weet niet waarom geprobeerd wordt iets goed te praten wat gewoon zou moeten werken...De term brutaal gebruik ik omdat ik het brutaal vind dat je op je eigen post niet zou reageren als iemand anders de moeite heeft genomen om te reageren. Als ik dan aanvink notify en dat gebeurt niet, dan is dat voor zowel ts als topic reageerder niet heel handig (of bar irritant). Nogmaals als ik 5 op forums met ieder 30 draadjes die je wil monitoren, dan is een notification erg handig. Dat het voor andere niet nodig is of andere manieren zijn om het op te lossen, zal best, ik dacht dat dit forumgebied bedoeld was om niet werkende dingen te melden, dus bij deze.
Op een platte band kan je ook best nog fietsen Ik zie het probleem niet
-
- Forum-lid
Ik vind slechts dat je een beetje overdreven reageert. En voor de derde keer, je kunt ook gewoon het forum openen, een topic opzoeken, en kijken of er reacties zijn. Geloof me, dat werkt ook.
-
- Forum-lid
Dat werkt ook inderdaad.