binnenplaat campagnolo achterderraileur
-
- Forum-lid
Beste allemaal,
Een lekker handige klusactie. Ik heb het schroefgat van mijn onderste derailleurwieltje bijna dol gedraaid. Het schroefje zelf is in orde. Het gaat dus om het schroefgat van de binnenplaat (campagnolo record achterderailleur). Er kwam zelfs een hele winding (aluminium ?) mee... Wie weet waar ik een nieuwe originele binnenplaat kan kopen?
Ik kan wel losse derailleurboutjes vinden, een binnenplaat echter niet.
Wie of wie kan mij helpen ?
Een lekker handige klusactie. Ik heb het schroefgat van mijn onderste derailleurwieltje bijna dol gedraaid. Het schroefje zelf is in orde. Het gaat dus om het schroefgat van de binnenplaat (campagnolo record achterderailleur). Er kwam zelfs een hele winding (aluminium ?) mee... Wie weet waar ik een nieuwe originele binnenplaat kan kopen?
Ik kan wel losse derailleurboutjes vinden, een binnenplaat echter niet.
Wie of wie kan mij helpen ?
Ik had dit een paar jaar geleden ook, forumlid carbonfreaks kon me eraan helpen:
http://www.carbonfreaks.nl/catalog/inde ... 186_61_159
is een stuk goedkoper als origineel en werkt fantastisch
http://www.carbonfreaks.nl/catalog/inde ... 186_61_159
is een stuk goedkoper als origineel en werkt fantastisch
accepteren kun je leren!
-
- Forum-lid
@Jansen01: het gaat om de record van dit jaar (2013). 11 speed dus
@pwaverijn. Kijk dat is handig! Welke versie heb jij toen genomen, de ´lichte´ of de ´zware´ Fibre-Lyte? De kleine lichte binnenplaat doet me wat fragiel aan en heeft geen beschermingsnokjes zodat de ketting er af kan lopen?
Heb je toen überhaupt een originele binnenplaat kunnen vinden trouwens ?
@pwaverijn. Kijk dat is handig! Welke versie heb jij toen genomen, de ´lichte´ of de ´zware´ Fibre-Lyte? De kleine lichte binnenplaat doet me wat fragiel aan en heeft geen beschermingsnokjes zodat de ketting er af kan lopen?
Heb je toen überhaupt een originele binnenplaat kunnen vinden trouwens ?
-
- Forum-lid
Als dat zou kunnen graag! Keek net even in de Tech-docs van Camapgnolo en lijkt erop dat deze gewoon hetzelfde is (2009 versie toch?) Grappig trouwens dat je er een hebt liggen, jij hebt de andere helft dol gedraaid ?
-
- Forum-lid
Was dat haarscheurtje in de binnenplaat of ergens in de rest van de derailleur ?
-
- Forum-lid HC
Mocht de oude 10 speed record hetzelfde zijn dan heb ik in nood nog wel een nieuwe full carbon (alu inserts) plaat liggen.