Specialized
in welk opzicht?? stijver? meer comfort? betere lagers?MartijnRS schreef:Ha Bosna,
Thanks! Stiekem wel een beetje trots op, haha.
Wielen bevallen zeer goed. Ik had er eerst Fulcrum Racing 6 onder (geleverd onder een tarmac). Wereld van verschil, niet te vergelijken eigenlijk.
-
- Forum-lid
Thanks, kan ik eindelijk rustig slapenpierre69 schreef:Speciaal voor patmaessen..........de hoge velgen liggen nu even op zolder ga de Alpen in vandaar dit setje.
http://s18.postimg.org/9fofbbard/DSCF1484.jpg
Zeker stijver, maar ik denk dat dat ook geen eerlijk vergelijk is tussen de Fulcrum's en de 101's. De ene set is instap, de andere set in de top van alu wielen.bosna schreef:in welk opzicht?? stijver? meer comfort? betere lagers?MartijnRS schreef:Ha Bosna,
Thanks! Stiekem wel een beetje trots op, haha.
Wielen bevallen zeer goed. Ik had er eerst Fulcrum Racing 6 onder (geleverd onder een tarmac). Wereld van verschil, niet te vergelijken eigenlijk.
Ik heb gelezen dat 101's meer comfort moeten bieden door de bredere velg, maar daar merk ik persoonlijk nog niet heel veel van. Ik heb er ook pas 200 km opzitten, ze zitten er nog niet zo heel lang onder.
Waar ik het zelf het meeste aan merk is de acceleratie, versnellen gaat me makkelijker af. De eerste keer dat ik hier een brug op ging die ik altijd pak, merkte ik het ontzettend goed!
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik op de Fulcrum's ook prima reed hoor, zeker als recreant zijnde. Goed, het oog (en de verslaving ) wilt ook wat...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Wij ook niet op de foto! Wanneer ontvang je de fiets?r.geurts schreef:Na een fors aantal jaren op een Trek 5200 ga ik het nu proberen op een Specialized Venge Mid Expert 2013 in ROOD.
1 maatje kleiner omdat de bovenbuis wat langer is bij Specialized. Ik kan niet wachten.....
Aha, dat moet dan wel een Shiv worden....
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Heren,
Wie kan mijn vertellen hoe groot het verschil tussen een S-works Venge en een Venge Expert is?
Natuurlijk zit er verschil in de opbouw van het frame, gebruikte materialen etc. Daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar wat voel ik als "amateur" van dit verschil? Grote verschillen in rijeigenschappen?
Alvast dank voor jullie antwoord.
Wie kan mijn vertellen hoe groot het verschil tussen een S-works Venge en een Venge Expert is?
Natuurlijk zit er verschil in de opbouw van het frame, gebruikte materialen etc. Daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar wat voel ik als "amateur" van dit verschil? Grote verschillen in rijeigenschappen?
Alvast dank voor jullie antwoord.
-
- Forum-lid
Goede vraag Timsen! Kan de persoon die het antwoord weet ook meteen de Venge Pro en Comp meenemen Ben rond aan het kijken voor een nieuwe fiets dus vraag me dat ook af!