Wat zou ik voor de Vuelta Carbon Pro wielen nog kunnen krijgen als ik ze verkopen moet?
Ze zijn al 2 jaar oud, maar weinig op gereden!
Vind het altijd moeilijk om met een vraagprijs te beginnen? Hebben mij 1 jaar geleden 750 euro gekost maar in die tussentijd komen er zo veel betere!
Vuelta Carbon wielset
Ik zou eerts beginnen om 25 nuttige posts te vergaren alvorens iets te koop aan te bieden, of je zou Marktplaats moeten proberen. Je kan daar mensen laten bieden en weet je zo wat ze waard zijn.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ik begrijp niet goed wat je bedoeld met 25 nuttig posts? Maar wat betreft Marktplaats heb je gelijk, maar vroeg me af hoeveel ze waard zijn voor de liefhebber laat maar zeggen.rene schreef:Ik zou eerts beginnen om 25 nuttige posts te vergaren alvorens iets te koop aan te bieden, of je zou Marktplaats moeten proberen. Je kan daar mensen laten bieden en weet je zo wat ze waard zijn.
Volgens de regels mag je pas iets te koop aanbieden als je 25 berichten hebt gepost. En wat betreft "nuttige". Er zijn ook leden die maar hier en daar iets posten om aan de 25 te komen zodat ze kunnen verkopen, deze berichten hebben dan geen toegevoegde waarde, maar zijn alleen ter vulling.
Marktplaats is een mooie mogelijkheid om te kijken wat er geboden wordt.
Succes!
Succes!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Nou...nog 12 berichten te gaan danJPAR schreef:Volgens de regels mag je pas iets te koop aanbieden als je 25 berichten hebt gepost. En wat betreft "nuttige". Er zijn ook leden die maar hier en daar iets posten om aan de 25 te komen zodat ze kunnen verkopen, deze berichten hebben dan geen toegevoegde waarde, maar zijn alleen ter vulling.
Succes!