Beste Fietsliefhebbers,
Graag zou ik jullie ervaring over de EMX-525 willen weten. ( ben stiekem verliefd op deze fiets )
Ps : niet mijn eerste post maar mijn vorige account werkt niet meer , en mailen met fiets werkt helaas niet !!
Bvd
Merckx emx-525
Ik heb geen ervaring met deze fiets, maar in Fiets 07 van juli staat een test met deze fiets. Misschien kun je daar iets mee?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat heb ik gelezen ja , ben lid van het blad , maar had graag van wat meer mensen gehoord ( die ervaring hebben met de fiets ) hoe de fiets bevalt ?JPAR schreef:Ik heb geen ervaring met deze fiets, maar in Fiets 07 van juli staat een test met deze fiets. Misschien kun je daar iets mee?
Zowel + als - punten
Probeer ergens proef te rijden,want iedereen heeft een andere beleving hoe een fiets aanvoeld.nick2013 schreef:Dat heb ik gelezen ja , ben lid van het blad , maar had graag van wat meer mensen gehoord ( die ervaring hebben met de fiets ) hoe de fiets bevalt ?JPAR schreef:Ik heb geen ervaring met deze fiets, maar in Fiets 07 van juli staat een test met deze fiets. Misschien kun je daar iets mee?
Zowel + als - punten
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Afknapper voor mij is dat de fiets alleen geschikt is voor elektrische schakelgroepen, ligt natuurlijk aan je budget, maar als ik bijvoorbeeld 1000-1500 euro over voor een groep had heb ik liever mechanisch dura ace of super record in plaats van elektrisch ultegra of athena