Wilier
-
- Forum-lid
Ik vind die crank qua looks best mooi.
-
- Forum-lid HC
Daar ben ik het helemaal mee eens, mooie bak zo!point7 schreef:Ik heb mijn Izoard model 2010 een upgrade gegeven. Ik heb mijn Easton EA50SL wielen vervangen door FFDW F6R wielen. Past perfect bij de kleuren van de kader vind ik.
Die besparing heeft de bike shop gedaan. Was niet mijn keuze. Ik vond het niet zo belangrijk toen ik de bike kocht. Voor mij zag die er goed genoeg uit.fietsernl schreef:Groep moet m.i. helemaal compleet zijn. Heb je zo'n mooie fiets, en dan zo'n fsa crankstel op. Dit om een paar euro's te besparen, dat vind ik zo zonde.
Als de crank versleten is zal ik wel een Ultegra Compact ofzo erop zetten. Al de rest is nu wel Ultegra op de fiets.
- Supergrover
- Forum-lid HC
in de zee van wit-rood-zwarte frames (heb er zelf ook een) van de afgelopen jaren, vind ik dit nog steeds een van de mooiste, met deze wielen-upgrade is ie nog mooier!point7 schreef:Die besparing heeft de bike shop gedaan. Was niet mijn keuze. Ik vond het niet zo belangrijk toen ik de bike kocht. Voor mij zag die er goed genoeg uit.fietsernl schreef:Groep moet m.i. helemaal compleet zijn. Heb je zo'n mooie fiets, en dan zo'n fsa crankstel op. Dit om een paar euro's te besparen, dat vind ik zo zonde.
Als de crank versleten is zal ik wel een Ultegra Compact ofzo erop zetten. Al de rest is nu wel Ultegra op de fiets.
Hoor ik daar een tocht aankomen? Woon zelf in Zuid-Limburg en weet nog wel wat leuke routes... Misschien een idee om dit eens te organiseren?!jcvoo schreef:Vind de fiets en afmontage super, (heb em zelf ook)
Kleur is een statement en is smaak gevoelig. Het gaat erom dat de eigenaar de fiets super mooi vind toch? De rijeigenschappen zijn geweldig en hangen echt niet af van de kleur.
Heel veel mooie kilometers toegewenst ...
ps .... ik ben nog steeds een voorstander van een wilier rijders tocht ..