Cannondale
-
- Forum-lid
Hier staan al wat foto's van de nieuwe modellen
Zelf heb ik gisteren toch een CAAD10 105 2013 gekocht, intussen ging de eindereekskorting al tot 50%, dus dat kon ik niet laten liggen...
Zelf heb ik gisteren toch een CAAD10 105 2013 gekocht, intussen ging de eindereekskorting al tot 50%, dus dat kon ik niet laten liggen...
-
- Forum-lid
Hier trouwens een eerste foto ervan:
-
- Forum-lid
50% korting op een caad10? Ik kan het bijna niet geloven. Waar heb je 'm gekocht als ik zo vrij mag zijn? Heb zelf een caad 8 of caad 10 op het oog ...
henniekuiper schreef:50% korting op een caad10? Ik kan het bijna niet geloven. Waar heb je 'm gekocht als ik zo vrij mag zijn? Heb zelf een caad 8 of caad 10 op het oog ...
duendecillo schreef:Ik weet niet of er nog beschikbaar zijn, maar misschien eens rondbellen naar de bike stores van AS Adventure. Daar staat de CAAD10 105 van 2013 nieuw aan 725 € (50% korting dus). Gisteren heb ik in elk geval nog één kunnen halen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
De gewone Supersix is niet meer in 2014 , alleen maar de evo.ilbufalo schreef:Heeft er iemand enig idee of de Supersix versie van 2014 wezenlijk gaat veranderen tov 2013?
Kleurtjes zullen ongetwijfeld wijzigen, maar geld dat ook voor soort carbon etc. Met andere woorden moet ik nog wachten voor aanschaf of toch een 2013 met einde seizoen korting meepikken?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
[/quote]duendecillo schreef:Ik weet niet of er nog beschikbaar zijn, maar misschien eens rondbellen naar de bike stores van AS Adventure. Daar staat de CAAD10 105 van 2013 nieuw aan 725 € (50% korting dus). Gisteren heb ik in elk geval nog één kunnen halen.
Klopt volledig, AS Adventure doet soms gekke dingen.
Vorig jaar stond er in Dendermonde een Caad 10 met Dura Ace aan de helft van de aanbevolen prijs.
Als dit te veel mensen (lees kleine fm) weten zal het redelijk snel gedaan zijn met Cannondale bij AS Adventure vrees ik.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Intussen ook een eerste korte ritje achter de rug en ik ben onder de indruk!
Vooral het accelereren lijkt me wat vlotter te gaan dan met de Cube Peloton.
De geometrie is ook een stuk agressiever, heel leuk fietsen zo!
Vooral het accelereren lijkt me wat vlotter te gaan dan met de Cube Peloton.
De geometrie is ook een stuk agressiever, heel leuk fietsen zo!
goedemiddag,
weet iemand of dit het stuurlint was die ook op de ss 2012 zat? Ik vond dit een heerlijk stuurlint alleen toen volgens cannondale zelf niet los te verkrijgen. Mij werd door toen hun fizik aangeraden maar ik vind deze niet zo fijn.
http://www.bike24.com/1.php?content=8;p ... ,4,133,135
weet iemand of dit het stuurlint was die ook op de ss 2012 zat? Ik vond dit een heerlijk stuurlint alleen toen volgens cannondale zelf niet los te verkrijgen. Mij werd door toen hun fizik aangeraden maar ik vind deze niet zo fijn.
http://www.bike24.com/1.php?content=8;p ... ,4,133,135
Argon 18 Gallium
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Is volgens mij Prologo.