Ik heb deze Oakley cadeau gekregen maar draag liever een bril uit mijn collectie m-frames. De bril is gloednieuw en alleen maar eens door mij gepast (niet mee gefietst).
De bril wordt geleverd met hardcase en softbag. Ik wil er minimaal 100 euro voor (evt. verzendkosten voor de koper). Meer mag natuurlijk altijd
Hierbij nog even de exacte specs:
Oakley type: 24-322
Frame: matte dark bleu
Lens: red iridium
Reacties graag in het topic of via pb.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Oakley Radar Team GB
-
- Forum-lid
Is dit de "Edge" versie? (Smallere met rechte poten (Straight Stem))
De normale Radar heeft namelijk gaten aan de zijkant en die op je foto niet.
Gr!
Gr!
Nee hoor, dit is de normale 'path' uitvoering. Dit is een 'normale' radar en niet de 'radarlock' waar jij waarschijnlijk op doelt.Mbrouwerjr schreef:Is dit de "Edge" versie? (Smallere met rechte poten (Straight Stem))
Gr!
Nee hoor Mbrouwer heeft gelijk, dit is de Edge versie en niet de "normale" radar en inderdaad al helemaal geen Radarlock.tim106gti schreef:Nee hoor, dit is de normale 'path' uitvoering. Dit is een 'normale' radar en niet de 'radarlock' waar jij waarschijnlijk op doelt.Mbrouwerjr schreef:Is dit de "Edge" versie? (Smallere met rechte poten (Straight Stem))
Gr!
-
- Forum-lid
Volgens mij is het wel een normale radar, als ik ook bij op de oakley site bij custom radar maken kom heeft het ene frame wel dat "gat" en een ander frame niet.
Toevallig heb ik voor een week terug deze Oakley zelf gekocht, daarvan staan wel foto's in het oakley topic.
In ieder geval heb je hier een foto van mijn radar(zelfde model als die hier wordt aangeboden):
Waarop dus zichtbaar is dat de poten wel "rond" lopen om het zo maar te zeggen.
Toevallig heb ik voor een week terug deze Oakley zelf gekocht, daarvan staan wel foto's in het oakley topic.
In ieder geval heb je hier een foto van mijn radar(zelfde model als die hier wordt aangeboden):
Waarop dus zichtbaar is dat de poten wel "rond" lopen om het zo maar te zeggen.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Voor zover mijn (beperkte?) kennis reikt heb je in de eerst generatie 'radar' alleen maar de normale uitvoering, de XL en de 'Asian' style. Dit gecombineerd met de lenzen in range, path en pitch uitvoering.
De 'edge' uitvoering is alleen beschikbaar bij de modellen Radarlock en Enduring.
Om elke vorm van twijfel weg te nemen: het ding is 100% origineel!
De 'edge' uitvoering is alleen beschikbaar bij de modellen Radarlock en Enduring.
Om elke vorm van twijfel weg te nemen: het ding is 100% origineel!