Het grote OAKLEY topic
Als de zon schijnt en er sneeuw ligt zou ik een behoorlijk donkere nemen
Met Persimmon (zo'n 60%) kom je bij bewolkt weer prima weg, maar G30 (surprise: 30%) gaat waarschijnlijk ook prima (is sowieso hele fijne allround lens).
Wat voor lens heb je nu dan?
Met Persimmon (zo'n 60%) kom je bij bewolkt weer prima weg, maar G30 (surprise: 30%) gaat waarschijnlijk ook prima (is sowieso hele fijne allround lens).
Wat voor lens heb je nu dan?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Ik heb nu een five squared bril in polished black met grey glazen. Maar die zitten er vast in. Prima brilletje voor de zomer. Maar in de winter zoek ik dan wat anders. Maar ik ben niet zo van de specifieke snelle fietsbrillen.
Grey laat 18% door volgens de site van O.
Als je er dan 2 brillen op na gaat houden zou ik er niet eentje kopen die qua transmissie heel dicht bij degene zit die je nu al hebt. Ik zou dan voor Persimmon gaan. Kun je zelfs bij kunstlicht en indoor mee uit de voeten.
Als je er dan 2 brillen op na gaat houden zou ik er niet eentje kopen die qua transmissie heel dicht bij degene zit die je nu al hebt. Ik zou dan voor Persimmon gaan. Kun je zelfs bij kunstlicht en indoor mee uit de voeten.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Dan moet ik even zoeken welke brillen allemaal de keuze hebben uit een Persimmon lens hebben.
Hoeveel % transmissie heeft die dan?
Hoeveel % transmissie heeft die dan?
-
- Forum-lid
Ik zie hier wel alle lenzen staan:
http://nl.oakley.com/innovation/optical ... s-tints#45
Maar waar kan ik vinden welke modellen er per lens te kiezen zijn?
http://nl.oakley.com/innovation/optical ... s-tints#45
Maar waar kan ik vinden welke modellen er per lens te kiezen zijn?
-
- Forum-lid
Ik heb op de website van Oakley 3 winkels in Utrecht gevonden waar ze Oakley verkopen, maar daar hebben ze niet het volledige assortiment op voorraad. Is er een winkel in Utrecht (of omgeving) met een ruim assortiment Oakley sportbrillen?
Als ze elk een ander assortiment hebben zou ik zeggen ga alle drie de winkels af, anders m.b.v. de oakley site de dealers in de omgeving gaan bellen en vragen of ze hebben wat jij zoekt.
Time is (almost) on my site
-
- Forum-lid
Ik wil graag het een en ander passen en vergelijken. Dat gaat net even wat beter als een winkel veel varianten van de Radar en Jacket heeft liggen.
Volgens mij zijn er maar weinig winkels met de gehele collectie op voorraad. Weet niet hoe de winkel heet in de buurt van de Beijenkorf maar die heeft volgens mij aardig wat modellen liggen, Rodermond in Zeist heeft ook aardig wat.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Ik doe niks anders.....vind ze veel fijner dan radar, jawbone en overige modellen. Het Pro M Frame blijft voor mij de ultieme wielerbril. Kijk eens waar de schaatsers mee rijden. Die hebben Oakley ook weten te overtuigen van het door blijven dragen van het M Frame.scepticus schreef:Ik rij nog steeds regelmatig met M Frames