Ondersteuning Tapatalk
Ik ben blij met de ondersteuning van Tapatalk bij dit forum. Echter, ik kan geen notificaties krijgen want deze zijn "Disabled due to Tapatalk API in this forum is outdated".
Ik durf het bijna niet te vragen, maar toch doe ik het: mag de nieuwe Tapatalk API op het wensenlijstje?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar toch doe ik het: mag de nieuwe Tapatalk API op het wensenlijstje?
-
- Forum-lid
Een ander probleem via tapatalk (wat ik enkel bij dit forum heb): ik kan geen 'ongelezen' forumberichten zien, ik kan enkel lezen via de 'tijdlijn'. Nog iemand die dit probleem heeft?
Zojuist de Android Tapatalk app kunnen updaten. Ziet er allemaal weer anders uit, maar ik kan de functie: markeer forum als gelezen niet vinden. Kijk ik er nu echt zo overheen of is ie gewoon niet vinden?
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Ik heb het idee dat Sanoma gekozen heeft voor het beperkte gebruik van Tapatalk.
Je kan inderdaad alleen 'Deelgenomen' en 'tijdlijn' gebruiken. Overige functionaliteiten van Tapatalk zijn niet geactiveerd.
Andere forums hebben hier geen last van.
Je kan inderdaad alleen 'Deelgenomen' en 'tijdlijn' gebruiken. Overige functionaliteiten van Tapatalk zijn niet geactiveerd.
Andere forums hebben hier geen last van.
Valt mij wel op dat er best vaak " gepost met dat en dat toestel op tapatalk" onder staat, begint toch beetje te jeuken ivm de overbodigheid van dat standaard promo zinnetje.....
Wellicht handig om dat "uit" te zetten ?
( Neem aan dat dat kan, aangezien ik in dit "tapatalk" topic er genoeg gepost wordt zonder dat zinnetje
Verstuurd vanaf mijn werk-pc met internet explorer
Wellicht handig om dat "uit" te zetten ?
( Neem aan dat dat kan, aangezien ik in dit "tapatalk" topic er genoeg gepost wordt zonder dat zinnetje
Verstuurd vanaf mijn werk-pc met internet explorer
Ben ik nu de enige die Tapatalk echt waardeloos vindt?
VERSTUURD VANAF MIJN 386 MET 4 MB RAM
VERSTUURD VANAF MIJN 386 MET 4 MB RAM
Laatst gewijzigd door havana op 11 apr 2016 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.