Commandant of iets anders
Ik heb met Commandant 4 eens plekken op een zilverkleurige auto bewerkt. Keurig schoon weer maar het leverde wel matte vlekken op. Het haalt immers een laag(je) van de verf af. Probeer eerst met koperpoets (Brasso) dat lijkt kwa werking op Commandant 5.
meeste matte vlekken bij commadant is gewoon de vettigheid van de commadant die je gewoon amper eraf krijgt
En daarbij is commadant niet echt aan te raden op mettalic lakken staat ook duidelijk op de gebruiksaanwijzing en moet je dus alleen gebruiken als je echt niet anders kan en altijd in combinatie met een fatsoendelijke wax , nooit te lang laten zitten redelijk goed uitwrijven en gelijk met was erover.
Vandaag een witte verschoten lak gedaan met commadant 4 icm wax (power polish) en als je dat ziet geloof je het denk ik niet dat die zo dof als wat was
Koperpoets zou ik zelf weer niet gebruiken op lak aangezien het voor koper is en niet voor lak
En daarbij is commadant niet echt aan te raden op mettalic lakken staat ook duidelijk op de gebruiksaanwijzing en moet je dus alleen gebruiken als je echt niet anders kan en altijd in combinatie met een fatsoendelijke wax , nooit te lang laten zitten redelijk goed uitwrijven en gelijk met was erover.
Vandaag een witte verschoten lak gedaan met commadant 4 icm wax (power polish) en als je dat ziet geloof je het denk ik niet dat die zo dof als wat was
Koperpoets zou ik zelf weer niet gebruiken op lak aangezien het voor koper is en niet voor lak
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
West-Vlaanderen, Kortrijk dus wel nog een eindje denk ikpeter1981 schreef:@sonicboy
dat ligt eraan waar je woont in Belgie aangezien ik maar 20km van Maasmechelen woon
Maar potje commadant en een goede wax kost niet veel idd
Met was, bedoel je nog een ander product dan waX? Iets zoals commandant 7 dan?altijd in combinatie met een fatsoendelijke wax , nooit te lang laten zitten redelijk goed uitwrijven en gelijk met was erover.
En waX, hoe lang blijft dit goed? Heb hier nog een bus gevonden die welicht al jaaaaren oud is?
Kortrijk is volgens mij wel een dik uurtje ja
Maar wax blijft lang goed , laatst wax gevonden die was zeker 10jaar oud en werkte nog prima dus als die geen rare klonters heeft moet je het gewoon gebruiken
Maar wax blijft lang goed , laatst wax gevonden die was zeker 10jaar oud en werkte nog prima dus als die geen rare klonters heeft moet je het gewoon gebruiken
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike