http://www.fiets.nl/2013/08/21/flinke-d ... r-mcquaid/
Ik zeg, wegwezen met die kerel.
voorzitterschap UCI
- thestudent
- Forum-lid HC
Probleem is dat er geen competente vervanger is. Ik snap niet dat er niet gewoon een fatsoenlijke voorzitter voorgedragen kan worden door de bonden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja, maar slechter kan toch ook niet?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap niet dat er uberhaupt discussie over is. Zowel zwitserland als Ierland steunen hem niet, dan is het toch gewoon klaar? Ook als die idiote kiesregel verandert zou worden, dan is het toch nog een kwestie van wegstemmen?
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zou iemand duidelijk kunnen schetsen waarom Mcquaid niet geschikt is? Z'n huidige pogingen om in het zadel te blijven wekken veel argwaan, en het lijkt me duidelijk dat de UCI doping niet bepaald voortvarend heeft aangepakt. Maar is dat laatste niet hoofdzakelijk een erfenis uit jaren '90 en eerste helft '00, toen Hein Verbruggen nog aan het roer stond? Wat heeft Mcquaid in de afgelopen jaren zelf niet goed gedaan? Gewoon als neutrale vraag.
McQuaid heeft geen zak ondernomen om zijn erfenis adequaat aan te pakken. Sterker nog, alles geeft de indruk dat hij die erfenis vol heeft doorgezet. Daarnaast kun je zijn optreden rondom het beroemde Wada Raport op zijn minst zwak noemen.fmr schreef:Zou iemand duidelijk kunnen schetsen waarom Mcquaid niet geschikt is? Z'n huidige pogingen om in het zadel te blijven wekken veel argwaan, en het lijkt me duidelijk dat de UCI doping niet bepaald voortvarend heeft aangepakt. Maar is dat laatste niet hoofdzakelijk een erfenis uit jaren '90 en eerste helft '00, toen Hein Verbruggen nog aan het roer stond? Wat heeft Mcquaid in de afgelopen jaren zelf niet goed gedaan? Gewoon als neutrale vraag.
Daar weer naast zijn er net wat teveel geruchten rondom vriendjespolitiek.
Al met al is het huidige wielrennen niet gebaat bij een kerel die enerzijds alle schijn tegen heeft en anderzijds vanuit zijn bestuurlijk verleden geen concrete acties heeft ondernomen die enige vorm van vertrouwen geven.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.