met of zonder handschoenen
-
- Forum-lid
Altijd met. Krijg zonder veel sneller last van tintelingen, polsen enz.
- thestudent
- Forum-lid HC
Het maakt mij niet zo veel uit. In de wedstrijd sowieso altijd met handschoenen, je wil niet je hele handen openschaven. Maar als ik nu met het mooie weer een rondje ga rijden dan is het vaak zonder, minder zweterige handen en het voelt eigenlijk ook fijner.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Gistermiddag geprobeerd om mijn donorhanden een beetje bij te kleuren, dus zonder handschoenen gefietst. Echt prettig vond ik dat niet fietsen, vooral omdat ik met mijn klamme zweethandjes een stuk minder grip had op mijn stuur.
Nou ja, over anderhalve week ga ik twee weken op vakantie in een zonnig oord waar ik niet ga fietsen, dus dan kan ik rustig bijkleuren. Ook het witte 'shirt'
Nou ja, over anderhalve week ga ik twee weken op vakantie in een zonnig oord waar ik niet ga fietsen, dus dan kan ik rustig bijkleuren. Ook het witte 'shirt'
H.T.F.U.
-
- Forum-lid
Sommig stuurlint zoals LizardSkins wordt spekglad als het nat wordt, helemaal niet aan te raden om zo'n lint met zweethandjes beet te pakken.
En wat doen jullie eigenlijk tegen witte voeten en witte billen?
-
- Forum-lid
Mijn witte billen komen alleen 'buiten' onder de doucheGoldenRatio schreef:Sommig stuurlint zoals LizardSkins wordt spekglad als het nat wordt, helemaal niet aan te raden om zo'n lint met zweethandjes beet te pakken.
Verder vind ik alles wat in wielerkleding wit blijft niet storend als dat in normale zomerkleding (korte/lange broek en t-shirt) ook zo is. Alleen die witte handen kloppen dan niet. Dus meestal fiets ik met handschoenen voor de grip, maar af en toe zonder om bij te kleuren.
H.T.F.U.
Alleen in de winter fiets ik met handschoenen, anders heb ik geen gevoel meer in mijn handen, verder altijd zonder. Ik fiets overigens helemaal niet zonder handschoenen vanwege een ijdel gevoel. Ik vind het gewoon veel lekkerder om mijn blote handen in de wind te houden.
En de horizon fietst mee, elke dag...
Mannen, jullie moeten niet zeuren met die lange zwembroeken van tegenwoordig. Fietsdames in een bikini, dat is pas lelijk! (En het dragen van "korte" broekjes is ook een no go geworden...)
Enne tijdens trainingen zonder, tijdens wedstrijden met. Anders glijd je gemakkelijk weg.
Enne tijdens trainingen zonder, tijdens wedstrijden met. Anders glijd je gemakkelijk weg.
Cannondale SuperSix Ultegra (2012) + fetherlight 58mm, Giant XTC Advanced SL (2010)