Hallo allemaal,
Ik heb vorige week zondag via chainreactioncycles mijn nieuwe schoenen gekocht van diadora.
Nu heb ik mijn bestelling direct voldaan met paypal,en kreeg ik 20 augustus netjes een mail van chr dat mijn pakket was verzonden met royal air mail.Nu een week verder ben ik nog steeds niet in het bezit van mij pakketje.Ik heb gemaild met crc en ze vertelde me dat ik binnen 15 dagen het pakket absoluut in huis moet hebben.En anders moet ik melden en gaan ze me nieuwe sturen.Nu lees ik op internet best veel over pakketjes die verloren gaan met dit bedrijf.kan iemand me meer info geven over bezorgtijden van dit bedrijf alvast dank
ervaringen royal air mail
Dankjewel,kun je mij een indicatie geven over de dagen dat het duurt ? mvg ruudlcsmt schreef:Komt nog wel goed.
Wiggle verstuurd ook met RM, duurt inderdaad net iets langer maar komt uiteindelijk wel terecht.
Focus variado 3.0
Laatst had ik bij Chain Reaction nog een shirt besteld , de volgende dag een bevestiging van ze ontvangen en ongeveer tien dagen later kwam het keurig verpakt aan. Ik bestel vaker bij CR en tot nu toe heb ik geen problemen gehad, gemiddeld duurt het tussen de 10 tot 15 dagen is mijn ervaring. Ik zou de moed ook nog niet opgeven, Royal Mail is niet zo snel helaas!.....
Royal air mail varieert wat, vaak gaat het wel vrij snel, maar soms heb je pech en duurt het zo 1 a 2 weken. (Zelf enkele malen gehad)
Is online volgens mij ook genoeg over te vinden en dat soort 'uitzonderingen' schijnt normaal te zijn.
Is online volgens mij ook genoeg over te vinden en dat soort 'uitzonderingen' schijnt normaal te zijn.
Één keertje iets besteld via RAM, werd toe binnen 8 dagen bezorgd. Lang niet gek dus.