Vandaag een zwarte Komm Vor besteld
Ik laat jullie mijn bevindingen weten
Tune zadels
Als je een carbon zadel wilt aanschaffen zou ik voor de AX Lightness Endurance gaan. Net als csteenbe heb ik ook o.a. een Speedneedle gehad en het AX zadel zit gewoon veel beter! In combinatie met een goede fietsbroek (in mijn geval een Assos) zou ik nooit meer anders willen...
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg
Ik rijd zelf met een KommVor. Een praktisch probleem was we dat ik mijn ISP op maat had gezaagd op basis van een Fizik zadel. Tune zadel was 2-3 cm platter en heb daardoor dus een paar spacers terug moeten plaatsen. Kan zo niet zien of die BMC een ISP heeft of niet....
-
- Forum-lid
Interressant hoe de meningen kunnen verschillen. Hierbij dan de mijne.
Na jaren op een fizik arione gereden te hebben met redelijke tot goede ervaringen dan toch maar een tune komm-vor. Nu, na 1.5 jaar loop ik nog te klooien met de juiste Zitpositie: ietsjes hoger, lager, naar voren naar achteren, punt naar beneden, omhoog etc. Nog steeds zit het niet goed. Kennelijk zijn mijn achterste en komm- vor incompatibele?
Iemand nog een tip?
Ik overweeg om de tune te verkopen en een arione voll carbon aan te schaffen.
Na jaren op een fizik arione gereden te hebben met redelijke tot goede ervaringen dan toch maar een tune komm-vor. Nu, na 1.5 jaar loop ik nog te klooien met de juiste Zitpositie: ietsjes hoger, lager, naar voren naar achteren, punt naar beneden, omhoog etc. Nog steeds zit het niet goed. Kennelijk zijn mijn achterste en komm- vor incompatibele?
Iemand nog een tip?
Ik overweeg om de tune te verkopen en een arione voll carbon aan te schaffen.
-
- Forum-lid
Update: nog maat were evens gesleuteld aan de komm vor. Nogaar weer eens naar voren geschoven. Voor het eerst voel ik de achterkant van het zadel tegen mijn achterste duwen. Pijnlijke drukpunten zijn een stuk minder. Vanavond nog eens een halve cm naar voren en wellicht wordt het nog een goed huwelijk.