Nieuwe fiets zoekt accessoires
De accessoires zijn inmiddels aangekomen, gemonteerd en goedgekeurd! Al heb ik de pomp gelukkig nog niet nodig gehad Allemaal hartelijk bedankt voor jullie advies, ik ben erg blij met mijn nu complete fiets!
@havana: ik wil even inhaken op je opmerking dat een pompje "idot proof" is. Ik heb zelf een Lezyne pompje. Zo een met een slangetje. Tijdje terug lek gereden, biba gewisseld en pompen maar. Probleem ontstond echter toen ik het slangetje weer van het ventiel losdraaide. Binnenwerk van het ventiel draaide er met dezelfde vaart mee uit. Drie keer opnieuw geprobeerd en drie keer hetzelfde probleem. Vervolgens van een maatje toch een CO2 patroon geleend.
Biba is een Schwalbe. Ik weet niet of het typisch Schwalbe is, maar ik bij thuiskomst alle binnenwerken van de biba's voor de zekerheid maar vastgelijmd met een cyano acrylaat.
Verder ga ik met jou mee over de voordelen van pompjes vs CO2 patronen
Biba is een Schwalbe. Ik weet niet of het typisch Schwalbe is, maar ik bij thuiskomst alle binnenwerken van de biba's voor de zekerheid maar vastgelijmd met een cyano acrylaat.
Verder ga ik met jou mee over de voordelen van pompjes vs CO2 patronen