Is het mogelijk om ook aan de prijs van 47,5 euro voor 12 maanden een abonnement te kopen,
Ik heb al wat zitten rondkijken en ik vind alleen een alleen een abonnement voor 66 euro wat eigenlijk dazelfde prijs is al wat je in de krantenwinkel zou betalen als je elk nummer zou gaan kopen.
Fiets-abonnement in belgie
-
- Forum-lid
De voorwaarden tot het nemen van een abo verschillen duidelijk tussen Belgie en Nederland
Voor Belgie , meen ik te weten, gelden andere voorwaarden en daarvoor kun best contact opnemen via de aangegeven telefoon in Belgie
Voor Belgie , meen ik te weten, gelden andere voorwaarden en daarvoor kun best contact opnemen via de aangegeven telefoon in Belgie
Door de verschillen in wetgeving is het voor ons niet mogelijk dezelfde abonnementsvoorwaarden en -tarieven te hanteren voor Nederland en Belgie. Nieuwe Belgische abonnees krijgen daarom 1 nummer gratis in het eerste jaar. Daarna moeten we 66 euro vragen voor een abonnement.Vrij naar de Nederlandse belastingdienst: we kunnen het niet leuker maken en ook niet makkelijker, helaas.