Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Codes in het zoekvenster intikken???

ebuddelm
Forum-lid

Gebruikersavatar ebuddelm 08 sep 2013 11:57

Regelmatig genoemd in een artikel of onder een mail: "Tik <nummer> in het zoekvenster op www.fiets.nl en bekijk het artikel/video/afbeelding". Regelmatig ook geprobeerd, maar steeds zonder gevonden zoekresultaat. Zie ik een zoekvenster over het hoofd? Is het alleen voor niet-abonnees? Moeten er nog andere cookies dan de gebruikelijke toegestaan worden?
Het zal aan mij liggen, maar kan iemand me uitleggen wat er moeilijk aan is, zodat ik het ook snap?
VanNicholas Chinook, Centaur, Chorus, Record, Marchisio. Elke dag genieten! Inmiddels ook Vittorio, Sram XX, Rival, Avid BB7, Son, White Industries, DT Swiss. Elke vakantie genieten!

PlanetX
Forum-lid

PlanetX 09 sep 2013 07:24

Ik ben ook heel benieuwd. 1 van de beloofde 3 Ardennenroutes bij het artikel met Jan Bakelants zou ik toch graag binnenkort een keer willen fietsen!
Mason Bokeh 650b en 700c
Scott Scale 900 RC

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 09 sep 2013 10:25

Excuus, ze staan nu waar ze horen te staan: http://www.fiets.nl/2013/09/09/gps-data-bakelants/
Afbeelding | Afbeelding

ebuddelm
Forum-lid

Gebruikersavatar ebuddelm 14 sep 2013 09:32

Om mijn eigen vraag dan maar te beantwoorden:
Het blijkt gewoon mensenwerk te zijn. Een maand later zijn de dingen die ik zocht wel te vinden en uit de reactie van freerider blijkt dat dat komt doordat er wel eens iets mis gaat bij het plaatsen. Wel jammer dat het tijdschrift met de codes uitgebracht wordt, maar dat ze voor versturen niet nog even een keer gecontroleerd worden. Maar goed, ik heb gevonden wat ik zocht.
VanNicholas Chinook, Centaur, Chorus, Record, Marchisio. Elke dag genieten! Inmiddels ook Vittorio, Sram XX, Rival, Avid BB7, Son, White Industries, DT Swiss. Elke vakantie genieten!

Plaats reactie