Triest, diep triest!AndiKloden schreef: Vorig jaar bij de controle cq verzorgingsposten een mooie groep zwartrijders zien genieten van de 'gratis' proviant...
beetje sneu
MH2D 2013
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
@walter: racefiets deze keer
Less is bore
-
- Forum-lid
De inschrijving was nog mogelijk tot 2 september dit jaar, volgens mij wat langer dan gebruikelijk.
Als je kijkt naar de deelname, dan valt op dat de mountainbikers de boventoon voeren ten opzichte van de racefietsers. Als je uitgaat van 10.000 deelnemers, dan zijn er dus minder dan 5.000 fietsers op de racefiets. Verdeeld over drie afstanden, dan betekent dat dat je weinig last hebt van opstoppingen of filerijden. Vergelijk dat eens met de AGR!
Ook is er een behoorlijke deelname van vrouwen/dames, 15 %! Dat vind ik een positieve ontwikkeling.
Als je kijkt naar de deelname, dan valt op dat de mountainbikers de boventoon voeren ten opzichte van de racefietsers. Als je uitgaat van 10.000 deelnemers, dan zijn er dus minder dan 5.000 fietsers op de racefiets. Verdeeld over drie afstanden, dan betekent dat dat je weinig last hebt van opstoppingen of filerijden. Vergelijk dat eens met de AGR!
Ook is er een behoorlijke deelname van vrouwen/dames, 15 %! Dat vind ik een positieve ontwikkeling.
daniel1975 schreef:Mag ik dat gewoon triest en dom vinden?
Ze hebben al zoveel problemen om alle juiste vergunningen te krijgen en dan wordt ook nog eens de boel extra belast door de zwartrijders. Hebben jullie dan echt geen eigenwaarde en moreel besef?
Je mag vinden wat je wilt natuurlijk
Echter is het nog altijd m`n eigen omgeving en ik rij waar ik rijden wil
En ik zag de rit te laat en gezien het feit ik sowieso altijd in die omgeving zit volg ik gewoon de bordjes in de hoop dat ik eens een nieuwe weg vind.
Wat ik dom en triest vind en dus problemen geeft voor de vergunningen voor z`n ritten zijn die groepjes die een hele weg nodig hebben terwijl als ze eens doorfietsen hebben ze geen zin en tijd om met 6 man naast elkaar te rijden.
Vorige week zondag in de voerstreek en Limburg weer genoeg gezien en kan ik me de ergernis van sommige heel goed voorstellen
En ik ga natuurlijk niet bij een controlepost wat eten en drinken enzo dat vind ik wel heel erg laag idd
Laatst gewijzigd door peter1981 op 20 sep 2013 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Vandaag de langste route op de racefiets gedaan. Zonnetje liet zich weinig zien en het was daardoor niet warm. Prima fietsweer, maar wel het grootste deel met armstukken aan. Mooie klimmen in het Waalse deel van België. Een aantal had ik nog niet eerder gedaan.
Ik heb me verbaasd over het rijgedrag van sommige fietsers: zonder om te kijken helemaal links van de weg blijven, binnenbochten nemen op rotondes. Sneu!
Ik heb me verbaasd over het rijgedrag van sommige fietsers: zonder om te kijken helemaal links van de weg blijven, binnenbochten nemen op rotondes. Sneu!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond het aantal idioten eigenlijk juist erg laag vandaag. Tuurlijk heb je er altijd een paar, maar viel wel mee.
Fietsweer was lastig kleden. Prima weertje, maar op de klimmetjes kreeg ik het snel warm, terwijl een laagje minder juist weer koud was naar beneden.
Fietsweer was lastig kleden. Prima weertje, maar op de klimmetjes kreeg ik het snel warm, terwijl een laagje minder juist weer koud was naar beneden.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik vond het weer ook moeilijk zelfs aan de frisse kant, vooral omdat je na de pauzes direct de afdaling in moest.
Voor de rest, mooie route! Er zaten toch weer veel weggetjes tussen waar ik normaal rakelings langs rij zonder te weten dat ze bestaan.
Voor de rest, mooie route! Er zaten toch weer veel weggetjes tussen waar ik normaal rakelings langs rij zonder te weten dat ze bestaan.