Gezocht: Spinning trainingen
-
- Forum-lid
De zomer sluipt langzaam bij ons weg en dus is het weer de hoogste tijd om indoor trainingen erbij te doen. Ik ben opzoek naar trainingen voor op de spinfiets. Mag zowel online zijn als op dvd ...
Ik ben benieuwd !
Ik ben benieuwd !
op youtube kun je zelf complicatie 's samen stellen.Medicbiker schreef:De zomer sluipt langzaam bij ons weg en dus is het weer de hoogste tijd om indoor trainingen erbij te doen. Ik ben opzoek naar trainingen voor op de spinfiets. Mag zowel online zijn als op dvd ...
Ik ben benieuwd !
Maar waar ben je benieuwd naar eigenlijk?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
Benieuwd of iemand me daarmee kon helpen 

-
- Forum-lid
Wie volgt !?
Als je bij google spinning dvd typt dan is de 1ste hit dit.Medicbiker schreef:Wie volgt !?
http://www.ultrasport.nl/spinningdvd-c-77.html
Dus,dvd's kopen laadje open en op play drukken en jij kunt je helemaal uitleven.
Suc6 met je spinning dvd's.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
Duur kopen kan overal ...
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Nijkie, misschien kun je in een ander topic bijdehand gaan zijn ...
Dankjewel
Dankjewel
-
- Forum-lid
Ik hoop niet dat je hier complicaties van krijgtnijkie schreef:op youtube kun je zelf complicatie 's samen stellen.Medicbiker schreef:De zomer sluipt langzaam bij ons weg en dus is het weer de hoogste tijd om indoor trainingen erbij te doen. Ik ben opzoek naar trainingen voor op de spinfiets. Mag zowel online zijn als op dvd ...
Ik ben benieuwd !
Maar waar ben je benieuwd naar eigenlijk?

Maar op youtube zijn er inderdaad genoeg filmpjes welke je achter elkaar kan zetten.