Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.
-
Orlok
- Forum-lid HC
Orlok
23 sep 2013 19:21
daniel1975 schreef:Orlok schreef:[ Ik gebruik de CO2 pomp al een tijdje en dat bevalt mij tot op heden prima.
IK gebruik hem liefst zo min mogelijk. Zit hier al meer dan een jaar weg te roesten in mijn zadeltasje.
Dat ben ik volledig met jouw eens, dan heb jij het afgelopen jaar gelukkig geen lekke band gehad.
Helaas, maar mijn laatste keer was ongeveer 2 maanden terug, een ijzeren braam dwars door het karkas heen.
Krijgt dus bij mij geen kans om weg te roesten.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
ThomasP
- Forum-lid
ThomasP
25 sep 2013 23:39
Orlok schreef:daniel1975 schreef:Orlok schreef:[ Ik gebruik de CO2 pomp al een tijdje en dat bevalt mij tot op heden prima.
IK gebruik hem liefst zo min mogelijk. Zit hier al meer dan een jaar weg te roesten in mijn zadeltasje.
Dat ben ik volledig met jouw eens, dan heb jij het afgelopen jaar gelukkig geen lekke band gehad.
Helaas, maar mijn laatste keer was ongeveer 2 maanden terug, een ijzeren braam dwars door het karkas heen.
Krijgt dus bij mij geen kans om weg te roesten.
Haha ik gebruik de CO2 pomp natuurlijk ook minimaal
Als ik met een grote groep samenfiets, gebeurt het vaak dat iemand een lekke band krijgt. De nieuwe binnenband wordt dan gewoon met de fietspomp opgepompt. Naja, paar minuten tegenover paar seconden, dan weet ik het wel
.