Sporza had enkel gestreamd via de website (wellicht niet te ontvangen vanuit buitenland, tenzij via VPN), jammer dat het (wellicht?) niet elders werd uitgezonden.JPAR schreef:Zijn er ook beelden? Ben erg nieuwsgierig.
WK 2013
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pfffft....je zult vandaag commentator zijn: ze zenden nu al uit, wat een lange dag.
Less is bore
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Ik zie geen voorspellingen?
Laat ik me maar eens ergens aan wagen:
1-Froome
2-Nibali
3-Valverde
Geen Sagan idd. Ik denk dat de wedstrijd zo hard zal worden en die klimmen Sagan toch de das om zullen doen.
Het blijft echt koffiedik kijken zeker gezien het feit dat het nat is. Ik ben al blij als ik er eentje uit van het podium goed heb. Als Gilbert hier weer, na een jaar bijna geen platte prijs, top 3 rijdt dan vreet ik mijn 29er op.
Ik twijfel echter bijna niet aan Froome.
Edit. Het regent niet meer. Het hoost.
Laat ik me maar eens ergens aan wagen:
1-Froome
2-Nibali
3-Valverde
Geen Sagan idd. Ik denk dat de wedstrijd zo hard zal worden en die klimmen Sagan toch de das om zullen doen.
Het blijft echt koffiedik kijken zeker gezien het feit dat het nat is. Ik ben al blij als ik er eentje uit van het podium goed heb. Als Gilbert hier weer, na een jaar bijna geen platte prijs, top 3 rijdt dan vreet ik mijn 29er op.
Ik twijfel echter bijna niet aan Froome.
Edit. Het regent niet meer. Het hoost.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Ik herinner me nog een Mollema in de stromende regen in de Ronde van Lombardije...
-
- Forum-lid
Vooruit met de geit!
-Nibali
-Mollema
-Rodriquez
Net als kxlight kijk ik een WK ook altijd van begin tot eind..
-Nibali
-Mollema
-Rodriquez
Net als kxlight kijk ik een WK ook altijd van begin tot eind..
Ik wil ook wel meedoen:
- Rodriquez
- Gesink
- Nibali
Ik heb vanochtend heerlijk gefietst. Ik heb al zoveel mooie dagen moeten missen, dus vanochtend kon ik niet laten gaan, hoewel ik normaal ook het hele wk bekijk.
- Rodriquez
- Gesink
- Nibali
Ik heb vanochtend heerlijk gefietst. Ik heb al zoveel mooie dagen moeten missen, dus vanochtend kon ik niet laten gaan, hoewel ik normaal ook het hele wk bekijk.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik had Mollema in eerste instantie ook op #3 staan. Ik zie Spartacus ook niet geheel kansloos. Rodriquez is ook een optie maar je moet er drie kiezen he.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Had gisteren nog even sportjournaal gekeken, maar daar was alleen maar kort aandacht voor Vos niks over Van der Poel. Erg jammer.de zwarten schreef:Sporza had enkel gestreamd via de website (wellicht niet te ontvangen vanuit buitenland, tenzij via VPN), jammer dat het (wellicht?) niet elders werd uitgezonden.JPAR schreef:Zijn er ook beelden? Ben erg nieuwsgierig.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Wow! wat een geweldige wedstrijd tot nu toe.
De Italianen (en zeker het weer) maken de koers echt hard, hoeveel man zal er finishen?
De Nederlanders doen het tot nu toe erg goed, vooral Gesink oogt scherp. hopen dat ze dit vol kunnen houden.
De Italianen (en zeker het weer) maken de koers echt hard, hoeveel man zal er finishen?
De Nederlanders doen het tot nu toe erg goed, vooral Gesink oogt scherp. hopen dat ze dit vol kunnen houden.
An sich niet zo gek, het is "maar" een juniorenkampioen. Objectief bezien (en dus niet door de gekleurde wielerbril) hoort dat niet in het sportjournaal thuis.JPAR schreef:Had gisteren nog even sportjournaal gekeken, maar daar was alleen maar kort aandacht voor Vos niks over Van der Poel. Erg jammer.de zwarten schreef:Sporza had enkel gestreamd via de website (wellicht niet te ontvangen vanuit buitenland, tenzij via VPN), jammer dat het (wellicht?) niet elders werd uitgezonden.JPAR schreef:Zijn er ook beelden? Ben erg nieuwsgierig.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof