Trek
Heb zelf geen ervaring met de remmen maar op de Weightweenies website hebben een aantal mensen een Madone 5 met geïntegreerde remmen. Misschien heb je er wat aan.
http://weightweenies.starbike.com/forum ... 0&t=111318
http://weightweenies.starbike.com/forum ... 0&t=111318
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
-
- Forum-lid
Heb zelf een Madone 6.5 2013 met aero brakes en niets dan lof. Remt uitstekend en ziet er ook nog eens top uit. Kan eigenlijk geen enkel nadeel noemen.
-
- Forum-lid
En is het simpel om de remblokken en kabels te vervangen ?
En hoe gebeurt het om je achterwiel er uit te halen ?
Thanks alvast
En hoe gebeurt het om je achterwiel er uit te halen ?
Thanks alvast
Bij de kabeldoorvoer op de downtube zit een kabelspanner die met een klik je rem open zet. Dan pak je het wiel er zo uit. Wiel erin, switchje omzetten en you're good to go.
Remblokken vervangen gaat net zo als bij 'normale' remmen. Is ook gewoon goed bij te komen.
Kabels vervangen is geen punt, voor de achterrem is het wel handig om daarvoor een liner te gebruiken.
De remmen an sich remmen top. Voldoende remkracht en goed doseerbaar. Gjrappig genoeg pakt mijn rem onder de bracket overigens minder troep op dan op de seatstay waar hij precies in de 'spray area' zit. Al met al positief, aanrader!
Remblokken vervangen gaat net zo als bij 'normale' remmen. Is ook gewoon goed bij te komen.
Kabels vervangen is geen punt, voor de achterrem is het wel handig om daarvoor een liner te gebruiken.
De remmen an sich remmen top. Voldoende remkracht en goed doseerbaar. Gjrappig genoeg pakt mijn rem onder de bracket overigens minder troep op dan op de seatstay waar hij precies in de 'spray area' zit. Al met al positief, aanrader!
-
- Forum-lid
Ik ben overtuigd : het wordt een Madone 7 frame in de kleur van Cancellara ; alleen ben ik er nog niet volledig uit ;
de zwarte of de witte ????
Uploaded with ImageShack.us
de zwarte of de witte ????
Zwart. Komt die mooie fiets beter tot zijn recht.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Het wordt de zwarte denk ik .... toch maar bij mijn 1ste keus blijven
Zwart is het nieuwe witlawnmower schreef:For what it's worth: wit....WIT......WIHIIIIIIIIIT
Zonder gekheid. Hier ga je geen spijt van krijgen. Goeie keus qua fiets en qua paint-job. Is dat Project one niet een machtig speeltje!
In 2007 van Andromeda hier op het forum een zwarte plata negra project one gekocht en inmidels al weer wat jaren geleden doorverkocht hier op het forum.
Black! Niet de beste foto. Geen racer meer aangezien ik mijn Cervelo rs heb verkocht en naar ATB ben gegaan. Uit principe zou ik trouwens nooit meer een Trek kopen ivm hun actie jegens Lemond door Armstrong maar dat terzijde.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock