BeOne
- Matthijs1973
- Forum-lid
balhoofd zit erin, stuur- en zadelpen zijn binnen, morgen kabeltjes en ander klein grut en dan gaan we dit weekend maar eens de ultegra groep van de huidige fiets overzetten!
Kan iemand mij helpen met het type balhoofd voor de raw cx?
Aangezien deze niet bij mijn frame geleverd is zal ik er zelf een moeten kopen, maar kan nergens vinden om welk type balhoofd het gaat. Van de chase kan ik wel informatie vinden maar is dit frame gelijk aan de raw cx?
bvd
Aangezien deze niet bij mijn frame geleverd is zal ik er zelf een moeten kopen, maar kan nergens vinden om welk type balhoofd het gaat. Van de chase kan ik wel informatie vinden maar is dit frame gelijk aan de raw cx?
bvd
Specialized Roubaix Pro - Dura Ace Compact
- Matthijs1973
- Forum-lid
als je daarvoor nou naar de fietsenmaker gaat en er meteen laat in persen ben je sneller klaar als hier blijven vragen waar blijkbaar niemand zo'n CX frame heeft.
ontspan he...Matthijs1973 schreef:als je daarvoor nou naar de fietsenmaker gaat en er meteen laat in persen ben je sneller klaar als hier blijven vragen waar blijkbaar niemand zo'n CX frame heeft.
Dit forum is er toch om vragen te stellen? Ik heb geen haast en moet in principe gewoon werken dus leek het me voor de hand liggend om de vraag hier uit te zetten. Maar bedankt voor je suggestie
Misschien heb je hier iets aan: http://www.fiets.nl/2013/08/28/vind-een ... -balhoofd/
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Kijk, hier heb ik wat aan! BedanktJPAR schreef:Misschien heb je hier iets aan: http://www.fiets.nl/2013/08/28/vind-een ... -balhoofd/
- Matthijs1973
- Forum-lid
zo relaxed als maar kan hoor maar als je straks toch je balhoofd erin laat zetten door een FM kan je wellicht tijd en kosten besparen door hem er direct naar te laten kijken en het balhoofd te laten leveren en installeren.matthys! schreef:ontspan he...Matthijs1973 schreef:als je daarvoor nou naar de fietsenmaker gaat en er meteen laat in persen ben je sneller klaar als hier blijven vragen waar blijkbaar niemand zo'n CX frame heeft.
Dit forum is er toch om vragen te stellen? Ik heb geen haast en moet in principe gewoon werken dus leek het me voor de hand liggend om de vraag hier uit te zetten. Maar bedankt voor je suggestie
Zelf heb ik gisteravond mijn TCR kaalgeplukt en begonnen met omzetten naar de BeOne, crankstel zit erin, remmen zijn overgezet, valt me alles reuze mee. Hoop zondag klaar te zijn en ritje te maken.
- Matthijs1973
- Forum-lid
en klaar! zo even een klein rondje om te testen of alles goed vastzit en dat ook blijft opgebouwd met 3T stuur, stuurpen en zadelpen, Ultegra groep, Cosmic Elite wielen, Flite Flow zadel en een paar Michelin's.
Ik vind hem zeker mooi zo in zwart/wit
Persoonlijk denk ik dat het geheel net iets rustiger zou zijn wanneer je de decals van de velgen haalt óf er geheel zwarte banden op zou leggen. Die Elite Custom race bidonhouders doen het ook erg goed in het geheel trouwens!
Verder zou ik voor een zwart zadel, zwarte rubbers over de schakelhendels en stuurlint gaan, maar dat is persoonlijk.
Persoonlijk denk ik dat het geheel net iets rustiger zou zijn wanneer je de decals van de velgen haalt óf er geheel zwarte banden op zou leggen. Die Elite Custom race bidonhouders doen het ook erg goed in het geheel trouwens!
Verder zou ik voor een zwart zadel, zwarte rubbers over de schakelhendels en stuurlint gaan, maar dat is persoonlijk.