Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gevallen in 2013 ?

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 okt 2013 20:22

Knie verbrijzeld?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

the fastest
Forum-lid

the fastest 04 okt 2013 20:27

Ja , ben nog heel hard op het asfalt terechtgekomen met die knie , het was net of iemand er overheen gereden was met een auto.

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 04 okt 2013 20:33

the fastest schreef:Ja , ben nog heel hard op het asfalt terechtgekomen met die knie , het was net of iemand er overheen gereden was met een auto.
Dus waarschijnlijk patella (knieschijf) gescheurd?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

the fastest
Forum-lid

the fastest 05 okt 2013 18:08

Kan zijn maar die ambulancier noemde het een verbrijzelde knie. Heb er nou niet echt op gelet trouwens, zat meer in met mijn shifter...

tourpretendent
Forum-lid

tourpretendent 08 okt 2013 10:46

Gisteren avond ben ik aangereden door een auto.

De chauffeur bleek te veel te hebben gedronken en werd door de Politie aangehouden en meegenomen naar het bureau.

Mijn fiets is behoorlijk beschadigd geraakt en wordt onderzocht door het ongevallen analyse team, net als de auto van de dader.

Zelf ben ik er goed vanaf gekomen, gelukkig niks gebroken maar wel van alles gekneusd.

the fastest
Forum-lid

the fastest 08 okt 2013 13:37

Tegenwoordig hoor je weer veel van dat soort ongevallen. :cry: Gisterenmiddag is hier op de hoek van onze straat (ja , in Begijnendijk) ook weer een fietser aangereden , zonder veel erg alleen een kapot Bora wiel en schaafwonden.

OT:
Zelf schuivertje gemaakt in een linkse haarspeldbocht gisteren.

Vicenza
Forum-lid

Vicenza 08 okt 2013 19:41

@ the fastest: je lijkt je meer druk te maken om de materiele schade dan je lichaam!

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 23 okt 2013 11:34

Mijn eerste van 2013 kan ik bij deze ook melden: ik ben op een rotonde in Deventer, op de Worp om precies te zijn, onderuit gegleden. Even daarvoor was ik onder de Wilhelminabrug doorgereden en voelde toen al dat mijn achterband wat weg glipte toen ik aanzette. Toen ik vervolgens voor het bowlingcentrum de rotonde driekwart wou nemen gleed mijn achterband weg en ging ik onderuit. De materiële schade is beperkt, de linker shifter moest ik weer recht zetten en ik zal het naamplaatje vervangen, verder valt het wel mee.
Zelf had ik wat schaafwonden, de grootste daarvan zit op mijn linker bovenbeen. Een geluk bij ene ongeluk is dat ik al het verband, vetgaas en andere spullen die ik in 2012 in Frankrijk nodig had na mijn valpartij in de afdaling van Luz Ardiden, bewaard had en nu dus na het douchen kon gebruiken om de boel te verbinden. Ik merk nu vandaag dat ik op meerdere plekken wat stijf ben en dat de wond wat trekt als ik mijn linkerbeen wil buigen. Dit zal ene paar dagen lastig zijn, gelukkig valt het verder dus wel mee.

Ik denk dat de vettigheid van de herfst op de weg wel een deel van de oorzaak zal zijn. Maar ik merkte net dat toen ik mijn fiets bekeek dat de achterband een beetje aan de vloer plakte...Ik zag net zowel op de voorband als achterband een extra donkere baan op het rijvlak lopen, dus waarschijnlijk ben ik ergens doorheen gereden. Ik kwam onderweg nog langs wegwerkzaamheden waarbij ik over een stukje 'vochtig' wegdek ging waar het asfalt was afgeschraapt, misschien dat ik daar wat teer o.i.d. op de banden heb gekregen. Ik zal de banden maar even goed schoonmaken.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

GJEvK
Forum-lid

Gebruikersavatar GJEvK 28 okt 2013 16:38

Afgelopen zaterdag onderuit gegleden op nat asfalt, geen grind oid zien liggen maar poef in een bocht lag ik opeens. Nou ja gleed ik zelfs een mooi stukje :( Schaafwond aan elleboog en bovenbeen. Gelukkig enkel maar schaafwonden, en een gekwetst ego...

bejail
Forum-lid

Gebruikersavatar bejail 01 nov 2013 11:06

Gister avond op weg naar huis van af m`n werk op de mountainbike van de fiets afgereden door een auto .
Hij veel te dicht langs mij en zijn spiegel raakte mijn arm, schouder.
Daar lag ik op het asfalt.
Vol met m`n gezicht op het wegdek.
De auto ree in eerste instantie door, maar door mijn gillen en vloeken en omdat ik ben blijven liggen dacht hij zeker dat het toch erger was dan hij dacht.
Dus verder op stopte hij toch.
Er stonden gelijk meerder fietsers bij mij. Dank.
Ik ben niet buiten westen geweest en dus toen hij terug kwam ben ik opgestaan en fiets en andere spullen opgeraapt.
Ik was boos op hem en vroeg waarom zo dicht langs mij.
Zijn antwoord was dat hij in inschattingen fout maakte. sorry.
Hij is achter mij aan gereden met z`n auto om op verzoek van mij het schade formulier bij mij thuis in te vullen.
Alles ingevuld en gelijk de verzekering gebeld.
Toch ook maar even naar de spoedeisende hulp gegaan om het na te laten kijken.
Niets gebroken , veel schaafwonden in m`n gezicht en op de knie.
Nu, de volgende dag, het ei op m`n voorhoofd word steeds dikker.
Blijf maar thuis vandaag.
Hopelijk hoor ik snel van de tegenpartij.
Word vervolgd.
Merida Scultura Endurance 4000

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 01 nov 2013 11:30

Dat klinkt niet goed, sterkte hoor.
Veni. Vidi. Fietsie.

bejail
Forum-lid

Gebruikersavatar bejail 01 nov 2013 11:44

TumTumTum schreef:Dat klinkt niet goed, sterkte hoor.

Dank je wel Tum Tum Tum.
Komt vast wel goed.
Alleen de race fiets staat een poosje stil.
Krijg de helm niet op m`n kop.
Merida Scultura Endurance 4000

Plaats reactie