Beste collegae,
Een nichtje van mij is sinds kort eigenaar van een aantal appartementen op de Loorberg in Slenaken. Zij heeft als doelgroep o.a. wielrenners.
Een ideale uitvalsbasis voor fietsers die een weekendje zuid-limburg willen doen. Ik heb haar beloofd een stukje op weg te helpen door hier de link te plaatsen. Kijk eens op www.loorberg.nl Ik hoop dat dit hier mag op dit forum.
Mochten er collegafietsers zijn die interessante sites weten om deze link te plaatsen zodat zij meer fietsers bereikt dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Thom Schambergen
Fietsappartementen op de loorberg (Slenaken)
ZIet er leuk uit en ook de prijzen zijn niet idioot hoog Hebt je nicht een goede dienst bewezen
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Goede vraag Charite:
Dit schreef zij mij :
We hebben de mogelijkheid om van het voorhuis (dat momenteel een opslagruimte is) een extra faciliteit te maken; dus we kunnen een afsluitbare ruimte om fietsen te stallen aanbieden.
Groetjes Thom
Dit schreef zij mij :
We hebben de mogelijkheid om van het voorhuis (dat momenteel een opslagruimte is) een extra faciliteit te maken; dus we kunnen een afsluitbare ruimte om fietsen te stallen aanbieden.
Groetjes Thom
Al is je fiets nog zo duur, trappen moet je nog steeds zelf....