Specialized
-
- Forum-lid
Prachtige fiets.
Ik heb ook interesse in deze Quick-step uitvoering,maar op de Specialized site is hij niet te vinden.
Wel de Roubaix en de Venge zijn in de Quick-step uitvoering.
Gr.Sjef
Ik heb ook interesse in deze Quick-step uitvoering,maar op de Specialized site is hij niet te vinden.
Wel de Roubaix en de Venge zijn in de Quick-step uitvoering.
Gr.Sjef
-
- Forum-lid
Bedankt.
De Allez comp heeft ook een Quick-step uitvoering. Wel andere prijsklasse...(doch ik ben er heel blij mee, met een paar aanpassingen)sjefjanssen schreef:Wel de Roubaix en de Venge zijn in de Quick-step uitvoering.
Gr.Sjef
Specialized Allez Comp 2014 (Omega Pharma - Quick-Step) - Gazelle XR2 2010
Hallo allemaal,
Weet iemand een winkel of webshop in de vs of uk waar je specialized frames en/of fietsen zou kunnen kopen?
Ik zoek een volledig zwarte tarmac sl4 in de maat 58, modeljaar 2013. In Nederland heb ik heb nergens meer kunnen vinden. In de vs wel verkrijgbaar, maar veel bedrijven willen of mogen niet naar Europa verzenden.
Of misschien weet iemand in nederland of belgie nog zo'n frame hangen.
Groeten
Weet iemand een winkel of webshop in de vs of uk waar je specialized frames en/of fietsen zou kunnen kopen?
Ik zoek een volledig zwarte tarmac sl4 in de maat 58, modeljaar 2013. In Nederland heb ik heb nergens meer kunnen vinden. In de vs wel verkrijgbaar, maar veel bedrijven willen of mogen niet naar Europa verzenden.
Of misschien weet iemand in nederland of belgie nog zo'n frame hangen.
Groeten
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Aan vvoister :
informeer eens bij 4bikes in Westerlo, België
www.4bikes.be
tel : +32 14 54 33 58
Zij zijn Specialized Concept Store en slagen er geregeld in om nog iets speciaals uit de mouw te schudden
Dirk
informeer eens bij 4bikes in Westerlo, België
www.4bikes.be
tel : +32 14 54 33 58
Zij zijn Specialized Concept Store en slagen er geregeld in om nog iets speciaals uit de mouw te schudden
Dirk
- boswielrenner
- Forum-lid
Stunning! Prachtig frame en afmontage. Gebruik je C-Bear cups in combinatie met Super Record BSa cups?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Erg fraai! Binnenkort nog wel meer en betere foto's plaatsen graag.rh1 schreef:S-Works SL4 2014 voor het komende seizoen.
Super Record Ti 50/34
Zipp 404 CC
Chicane Pro zadel
S-Works Carbon compact bar / alu stuurpen (wordt nog zwarte variant)
Uploaded with ImageShack.us
(sorry voor gsm pic)
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1
Specialized Crux X1