Lage velgendag
Zelfs met lage velgen was er vanochtend op een aantal momenten moeilijk te fietsen, op een gegeven moment waaide het zo hard dat ik moest uitklikken om overeind te blijven. Was wel boven op een brug over het Amsterdam-Rijn kanaal, maar toch even schrikken.
Nog meer mensen die van de fiets zijn gewaaid vanochtend?
Nog meer mensen die van de fiets zijn gewaaid vanochtend?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Welke brug ? Ik heb hier keuze uit 4 bruggen over dat kanaal in de buurt
(ik woon langs de Kanaaldijk, waar menig wielertoerist overheen rijdt)
Nee, vandaag veilig binnen gebleven, toen ik uit bed kwam regen en daarna begon het met het uur harder te waaien.
(ik woon langs de Kanaaldijk, waar menig wielertoerist overheen rijdt)
Nee, vandaag veilig binnen gebleven, toen ik uit bed kwam regen en daarna begon het met het uur harder te waaien.
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 27 okt 2013 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Nee, maar veel wind weljeroennl schreef:N408, beetje regen houdt je toch niet tegen
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Vaak wel, een buitje onderweg is tot daar aan toe.jeroennl schreef:N408, beetje regen houdt je toch niet tegen
Ben mooi weer fietser, daar kom ik eerlijk voor uit
Normaal waait het in Limburg niet vlug erg hard.
Maar vandaag was het op sommige stukken toch wel erg gevaarlijk om te fietsen
Met name op open delen en al helemaal op openstukken die erg hoog liggen.
Ik reed op de bergseweg (van ubachsberg naar voerendaal) en dat ligt vrij hoog en helemaal open maar met een beetje tempo erop en de heftig zijwind heb ik besloten dat het niet veilig was om te fietsen en maar naar huis gegaan
Morgen zou nog heftiger worden dus ik ga maar even een dagje krachttraining doen in de sportschool
Maar vandaag was het op sommige stukken toch wel erg gevaarlijk om te fietsen
Met name op open delen en al helemaal op openstukken die erg hoog liggen.
Ik reed op de bergseweg (van ubachsberg naar voerendaal) en dat ligt vrij hoog en helemaal open maar met een beetje tempo erop en de heftig zijwind heb ik besloten dat het niet veilig was om te fietsen en maar naar huis gegaan
Morgen zou nog heftiger worden dus ik ga maar even een dagje krachttraining doen in de sportschool
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Ik reed 53x11.joopi schreef:39x28 langs de Ringvaart van de Haarlemmermeer......