Mijn vader is een zeilschip met twee houten masten aan het maken. Hij maakt ook de tuigage en de zeilen helemaal zelf. En als 15 jarige bouwde hij zijn eigen koersfietsjes. Mijn vader heeft ook niet echt een technische opleiding; hij was hoboïst bij het Nederlands Omroeporkest. Hij lacht me vierkant uit als ik niet eens een band kan plakken/wisselen.Gastheerg schreef: Op m'n 10e plakte ik banden
Op m'n 13de vlocht ik m'n eigen wielen
Op m'n 16de bouwde ik complete fietsen
band plakken
Veni. Vidi. Fietsie.
Ik zie een nieuw Forum Cliche aankomen: HTFU
Ook zeer wel te gebruiken in het Status Forumproblemen topic
Bedankt Scepticus!
Ook zeer wel te gebruiken in het Status Forumproblemen topic
Bedankt Scepticus!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Spot on Scepticus. Beter dan die Livestrong ones hey! Ja, je had gelijk met die laatste, Bevin. 'He ones cut his own arm of for a dare'
Cheers mate.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Nee afrit13, ik vroeg mij even af of ik nu gek aan het worden was
-
- Forum-lid
Nee hoor, je bent compleet gezond. Succes met de discussie in huis....Pommetje_Horlepiep schreef:Nee afrit13, ik vroeg mij even af of ik nu gek aan het worden was
"Stiefpapa heeft het nagevraagd op een fietsforum en de anonieme poster daar vinden dat je best zelf je band kunt plakken"
Banden plakken heeft toch niks te maken met wielen vlechten, fietsen bouwen en zeilschepen maken. Het is meer te vergelijken met je eigen kont afvegen. Als je dat op je 17e nog niet kunt of wilt heb je een serieus probleem...TumTumTum schreef:Mijn vader is een zeilschip met twee houten masten aan het maken. Hij maakt ook de tuigage en de zeilen helemaal zelf. En als 15 jarige bouwde hij zijn eigen koersfietsjes. Mijn vader heeft ook niet echt een technische opleiding; hij was hoboïst bij het Nederlands Omroeporkest. Hij lacht me vierkant uit als ik niet eens een band kan plakken/wisselen.Gastheerg schreef: Op m'n 10e plakte ik banden
Op m'n 13de vlocht ik m'n eigen wielen
Op m'n 16de bouwde ik complete fietsen
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Laat hem via internet binnenbandjes van 2,50 p.stuk kopen. Lek? In de prullenbak er mee.
- thestudent
- Forum-lid HC
Achterbanden wisselen op je stadsfiets is een stuk vervelender dan ze gewoon plakken. Dus plakken tot het niet meer gaat.
EDIT: Maar euh wimvanbrink ben je posts aan het verzamelen? Reacties op een oud topic.
EDIT: Maar euh wimvanbrink ben je posts aan het verzamelen? Reacties op een oud topic.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Nope
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/