Aldi en Lidl fiets accessoires en kleding
Ik rij al tijden met sokjes van de Aldi en ik merk het verschil met mijn Crafts niet, behalve dan ik de prijs. En mevrouw Erik rijdt met raceschoentjes van de Aldi, wat ook prima bevalt. Geen topkwaliteit, maar voor haar gebruik goed genoeg.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Ik heb van de Aldi de winter racehandschoenen en een zwarte fietsjas voor in de koudere periode. Beide voldoen prima, uiterlijk wat minder maar dat boeit me in de herfst/winter ook niets.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
-
- Forum-lid
Ik ben geloof ik de enige die jou begrijpt. Zo erg was het allemaal niet hoor. Ik vraag me ook af wat voor zielepoten het allemaal zijn in het dagelijkse leven .GoldenRatio schreef:Het grossiert hier weer van de sneue opmerkingen.
Jullie hebben je eigen lage niveau en bijbehorende achterlijke manier van discussie als benchmark neergezet. Serieus, denk er eens over na hoe gek dat is.
Feitelijk is wel bewezen hier, en elders op het forum dat men geen normale discussies aan kan. Over niveau zou je niet mogen schrijven hier, maar jullie belachelijke lage niveau is nu juist net de issue. Jullie zijn zelf regelmatig degenen die wrijving veroorzaken maar te blind om dat in te zien.
Als ik jullie was dan zou ik maar een slachtoffergroep op richten, het schijnt hier nogal diep te zitten bij sommigen.
Wees niet bang ik ga geen energie meer leggen in pogingen mensen hier wat bij te brengen, jullie zijn er niet ontvankelijk voor. Wat dat betreft hebben jullie precies het forum wat jullie verdienen.
-
- Forum-lid
GoldenRatio schreef:Het zegt wat over het niveau van dit forum. . .Ernie C. schreef:Stuitend nog wel...GoldenRatio schreef:
Je schrijft hier dat deze beenstukken beter bevallen maar ZONDER ENIG ARGUMENT te noemen. Dat jij niet inziet dat het belangrijk is om dat te specificeren omdat anders je hele bijdrage helemaal nergens over gaat, en zelfs niet als ik je er op attendeer, is stuitend.
Kom op zeg, het gaat hier niet om een of ander hightech artikel maar om een lapje stof met een naadje en wat antislipbandjes. Ik neem aan dat je zelf wel kunt bedenken wat daar wel of niet goed aan kan zijn...
@Theblackone, zolang we Goldenratio nog hebben zal het hier niet saai worden.
Het gaat niet om het specifieke artikel maar om de manier hoe hier gecommuniceerd wordt. Je kunt voor het artikel elk artikel invullen wat je wilt.
Het persoon brengt in dat de beenstukken beter bevallen dan de dure merken.
Of om het duidelijk te maken voor de eenvoudig denkende mens: Het persoon brengt in dat artikel X beter bevalt dan de dure merken.
Dus niet gelijkwaardig aan dure merken maar zelfs beter.
Dat lijkt mij nogal vreemd en ongeloofwaardig.
Geen enkele referentie wat er dan beter is.
in de praktijk blijkt nl dat goedkope producten meestal goedkoper zijn met een reden.
Het stiksel is slecht, de gebruikte materialen zijn goedkoop tot inferieur, pasvorm, vormvastheid, etc etc.
Welke dure merken die dan eerder heeft gekocht is niet duidelijk en misschien had hij wel gewoon de verkeerde maat. Wie zal het zeggen? Niemand die één enkel aanknopingspunt heeft. Het is totaal niet navolgbaar. Dit soort bijdragen en bijbehorende discussies zijn het meest lowlevel wat je maar kunt bedenken.
Mensen kopen vooral bij de Aldi en Lidl omdat ze gefocust zijn op de prijs en zichzelf wijsmaken dat het een goede deal is. Dat is het echter bijna nooit. ook zo'n argument dat het uit dezelfde fabriek als een bekend merk schijnt te komen, van horen zeggen dan . .
Ten eerste zijn dat slechts geruchten maar is het waar? Wie zou zulke geruchten verspreiden?
Belangrijker echter is dat producten best uit een zelfde fabriek komen of van een zelfde fabrikant. Echter spullen worden volgens specificaties gemaakt die mijlenver uit elkaar kunnen liggen. Het is dus helemaal geen valide argument. Je strooit jezelf zand in de ogen.
Fietsspullen kopen in de supermarkt, waarom zou je?
Als je een laag budget hebt zou ik adviseren om je geld dan zo goed mogelijk te besteden en die supermarkt bral links te laten liggen. Er is meer te koop hoor tussen Assos en Aldi.
Ik begrijp wat je bedoelt, alleen als ik je tekst lees dan lijkt het er net op dat jij de meester bent en wij de lulletjes van de klas en dat vind ik niet terecht.
Tuurlijk komt het voor dat goedkopere spullen soms niet voldoen, maar dat is zelf ervaren en ook ik heb het mogen ervaren met een artikel.
Wat mij stoort aan alle fietskledingmerken dat er nooit aanbiedingen zijn die de moeite waard zijn of jij weet waar ik die wel kan bestellen.
Als je kijkt naar overjarige modellen of van WT ploegen die niet meer bestaan, moet je nog steeds de jackpot betalen en daarom blijft de Aldi en Lidl altijd nog steeds een alternatief.
Laatst gewijzigd door GiantDefy1 op 30 okt 2013 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, allemaal zielpoten in het dagelijks leven en jullie (of is goldenratio=zohardmogelijk?) zijn de uitverkorenen om de wereld te redden.
Vooral nooit de fout bij jezelf zoeken, je gelijk willen blijven krijgen, dit hele Forum maar een trieste bende vinden, niet in gaan op argumenten en de zaken omdraaien als je jezelf klem hebt geluld of dingen afdoen als niet terzake doende etc.
Besef tevens eens Goldenratio dat de wereld niet perfect is en nooit zal zijn. Jij wilt alles perfect en logisch hebben.
Vooral nooit de fout bij jezelf zoeken, je gelijk willen blijven krijgen, dit hele Forum maar een trieste bende vinden, niet in gaan op argumenten en de zaken omdraaien als je jezelf klem hebt geluld of dingen afdoen als niet terzake doende etc.
Besef tevens eens Goldenratio dat de wereld niet perfect is en nooit zal zijn. Jij wilt alles perfect en logisch hebben.
Laatst gewijzigd door Zorro op 30 okt 2013 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Golden Ratio wil toch zijn eigen forum beginnen? 1 volgeling heb je in ieder geval al en ik ben het niet!
Laatst gewijzigd door JPAR op 30 okt 2013 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Van mij mag hij hier wel blijven
Laatst gewijzigd door henpaden op 30 okt 2013 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
GoldenRatio is een grap.
Wel een hele slechte dan. Hij blijft maar. Vrijdag komt er aan.Martin Swinkels schreef:GoldenRatio is een grap.
Mijn laatste woord over dit Forum vulsel.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ja, maar ik vind toch leven en laten leven. Als er een aantal zich zo druk maken over zijn kritiek is dat ook niet goed. Dat werkt forumvervuilend.arend71 schreef:Niet doen. Dit model mens kom ik te vaak tegen en ze kosten energie. Doodzonde. Er zijn gewoon mensen die eigenlijk altijd boos zijn.
GoldenRatio is zoals hij is en op zich heeft dat iets moois en is daarom juist te waarderen.
Bovendien waardeer ik het eigenlijk wel dat er iemand is die vaak stellig is en heel kritisch kan zijn.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;