Ik zal toch naar mijn werk moeten.TumTumTum schreef:De mensen die persee herfst willen krijgen maandag hun zin. Ik ben benieuwd of er dan nog iemand op de fiets zit.
Ik ben er klaar mee, laat het najaar maar komen
-
- Forum-lid
Ik ook.theov schreef:Ik zal toch naar mijn werk moeten.
Misschien kunnen we TS zo ver krijgen om ons uit de wind te houden... Kan ie van z'n lang verwachte najaar genieten
H.T.F.U.
Een heerlijk najaar zo
Het nazomerweer piekt komend weekeinde spectaculair. In een warme zuidelijke stroming gaan de temperaturen zaterdag naar 20 graden en zondag bij veel zon naar 22-23 graden.
Het blijft in het weekeinde droog en prachtig weer. We danken dat aan een warme zuidelijke stroming en de aanvoer van maritieme luchtmassa’s
Het nazomerweer piekt komend weekeinde spectaculair. In een warme zuidelijke stroming gaan de temperaturen zaterdag naar 20 graden en zondag bij veel zon naar 22-23 graden.
Het blijft in het weekeinde droog en prachtig weer. We danken dat aan een warme zuidelijke stroming en de aanvoer van maritieme luchtmassa’s
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Kan niet kiezen komend weekend: heb wel zin om over te stappen op de crosser('t is niet voor niets oktober), maar wil eigenlijk ook nog wel ff kilometers meepakken op de weg nu het nog zo mooi blijft. Ik hou van dit luxeprobleem!
De voldoening duurt langer dan de pijn...