Je baanfiets
[quote="mek~prut"][quote="andromeda"]Mijn nieuwe baanracert mag natuurlijk ook niet ontbreken:
[/quote]
Dit jaar met ECHT mooie wieltjes? [/quote]
Staat haar goed! Hoe is die stuurpen? (Cavendish serie toch?)
[/quote]
Dit jaar met ECHT mooie wieltjes? [/quote]
Staat haar goed! Hoe is die stuurpen? (Cavendish serie toch?)
@de monsternaar: Nice!
-
- Forum-lid
[quote="mek~prut"]Aangezien ik een iets minder sprintkannon bleek dan ik hoopte werd het tijd om een wat minder sprintkannonerige fiets te klussen Liep hier tegenaan en moet zeggen; mooi rood valt niets tegen.
[img=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6099_n.jpg][/quote]
Top!!
[img=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6099_n.jpg][/quote]
Top!!
als je hem zo ziet is het wel een hele gave fiets natuurlijk
Niet zo bijzonder als de voorgaande fietsjes, maar voor mij bijzonder omdat het mijn eerste is. Zelf opgebouwd, zorgvuldig spulletjes uitgezocht en ik rijd er nu 2x per week mijn rondjes mee in Apeloorn. Rijdt heerlijk, stuurt goed en direct. 50x16 als standaard, maar ik ga aankomende week even 50x15 proberen, omdat ik denk dat dat het rijden op hoge snelheid wat makkelijker maakt en langer vol te houden. Zoek alleen nog een wit powerlinkje....
Don\'t argue with fools, they\'ll drag you down to their level and then beat you with experience
-
- Forum-lid
Om de winter door te komen ook een baanfietsje aangeschaft. Dolan Pre Cursa maatje 60.
Helaas niet goed opgelet met bestellen. Zadel gaat net niet hoog genoeg, omdat de zadelpen te kort is. Kan er nog even niet op fietsen dus
Vraagje voor de baanexperts: hoe strak moet de ketting staan?
Helaas niet goed opgelet met bestellen. Zadel gaat net niet hoog genoeg, omdat de zadelpen te kort is. Kan er nog even niet op fietsen dus
Vraagje voor de baanexperts: hoe strak moet de ketting staan?
-
- Forum-lid
zo te zien staat ie wel aardig goed voor baangebruik.
Als je hem er net niet af kunt duwen met je hand zit je wel goed. Nu wel nadrukkelijk de waarschuwing dat met je hand in de buurt komen van een draaiende ketting op een fixie erg gevaarlijk kan zijn voor je vingers. (je zou de eerste niet zijn die een vinger verliest).