Blacksmith
-
- Forum-lid
Om ieder zijn eigen mening te laten vormen wat foto's van laswerk van vandaag:
De winnaar van de publieksjury is nog niet bekend. Vakjury winnaar is beoordeeld op soldeer- en laswerk (we hebben het ongelakte frame moeten laten beoordelen), keuzemogelijkheden in het frame, maatwerk, maatwerkmogelijkheden en klantbenadering. Ik ben dus best trots mezelf winnaar van die prijs te mogen noemen.
De winnaar van de publieksjury is nog niet bekend. Vakjury winnaar is beoordeeld op soldeer- en laswerk (we hebben het ongelakte frame moeten laten beoordelen), keuzemogelijkheden in het frame, maatwerk, maatwerkmogelijkheden en klantbenadering. Ik ben dus best trots mezelf winnaar van die prijs te mogen noemen.
Zie hiervoor de Blacksmith website http://www.blacksmith-bikes.nl/avenue.html
Avenue 853 frame, Enve Road 2.0 vork en Chris King balhoofd: € 1975,-
Avenue DR-Zero XL frame, Dedacciai Black Fin vork en Chris King balhoofd: € 1775,-
Avenue 853 frame, Enve Road 2.0 vork en Chris King balhoofd: € 1975,-
Avenue DR-Zero XL frame, Dedacciai Black Fin vork en Chris King balhoofd: € 1775,-
Op www.bespoked.cc met Patrick aka Blacksmith staan te praten. Wat een heerlijke vakidioot, en wat een toewijding!
-
- Forum-lid
knappe fiets. Ik heb ook een inox frame (columbus xcr). Is ergens wel jammer dat die volledig gelakt is als ik dit zie.
-
- Forum-lid
haha, nog niet gezien, als kind kreeg ik die dingen op mijn broeken en truien genaaid
Ik las op de Blacksmith site dat hij een grand Fondo team heeft. En dat daarin er 3 titanium fietsen getest worden.
Meer informatie dan dat het 3 verschillende versies met 2 verschillende dedacciai buizensets zijn, staat nog niet vermeld.
Meer informatie dan dat het 3 verschillende versies met 2 verschillende dedacciai buizensets zijn, staat nog niet vermeld.