Schoonmaken titanium frame
- Remkoh-tete
- Forum-lid
Een vraag over het schoonmaken van een titanium frame: mijn schoonvader heeft een Van Nicholas. Om zijn frame te beschermen vroeg ik mij af wat de beste middelen er voor zijn? Zijn er speciale middelen voor titanium frames?
-
- Forum-lid
http://www.google.nl/#q=how+to+clean+a+ ... 35&bih=988" onclick="window.open(this.href);return false;
Eerst afspuiten met tuinsproeier om zand eraf te spoelen (wat evt. onder de spons krassen kan veroorzaken), dan warm water met zachte spons en afwasmiddel om te ontvetten.
Weer afspoelen met ruim water. en dan.......RVS reiniger! Napoetsen met een flanellen doek.
Als nieuw!
Ketting, cassette en remranden reinigen voordat je aan het frame begint.
Weer afspoelen met ruim water. en dan.......RVS reiniger! Napoetsen met een flanellen doek.
Als nieuw!
Ketting, cassette en remranden reinigen voordat je aan het frame begint.
De voldoening duurt langer dan de pijn...
Om het echt te laten glimmen gebruik ik Autosol metal polish, super spul en voor bijna alle metalen te gebruiken! Gebruik het overal voor, handiger dan bijv. Belgom waar je per metaalsoort een ander potje nodig hebt.
Alleen bij gepolijst frame!
Alleen bij gepolijst frame!
Laatst gewijzigd door wielklem op 03 dec 2013 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Titanium hoeft niet beschermd te worden.Remkoh-tete schreef:Een vraag over het schoonmaken van een titanium frame: mijn schoonvader heeft een Van Nicholas. Om zijn frame te beschermen vroeg ik mij af wat de beste middelen er voor zijn? Zijn er speciale middelen voor titanium frames?
Er zijn geen speciale middelen voor titanium.
Vies? Beetje warm water met scheutje afwasmiddel.
Klaar.
Cheap light strong, choose two
Afdoen met water en een sopje, en om vervolgens wat dieper te reinigen zou ik voor een polijst-pasta gaan. Dat werkt beter dan de spuitbussen met vettige olie-drab erin die het alleen maar doen blinken.
Kijk eens op carclean.nl , genoeg spul op de markt.
Kijk eens op carclean.nl , genoeg spul op de markt.