Mio Cyclo
Nee, "gewoon" met de pc. Maar gpx of fit klinkt goed. Je kunt de mio dus gewoon als USB opslag aansluiten aan de pc?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ja, dat kan. Ik heb een 505
Als ik hem via USB heb aangesloten, vraagt hij " verbinding maken met pc of opladen "
Daarna kan ik via "mijn computer" op de harde schijf komen.
Mio data / Dodge / tracks ( hier staan gedownloade routes ) in de map tracks staat map profiel, hier staan de opgenomen ritten.
Grt
Als ik hem via USB heb aangesloten, vraagt hij " verbinding maken met pc of opladen "
Daarna kan ik via "mijn computer" op de harde schijf komen.
Mio data / Dodge / tracks ( hier staan gedownloade routes ) in de map tracks staat map profiel, hier staan de opgenomen ritten.
Grt
-
- Forum-lid
- Contact
De track als GPX gewoon in folder van bovenbuurman zetten en activeren.
Starten en rijden, zelfs als de track over paden gaat die niet in de kaart zitten, word de track netjes gevolgd.
Enige wat jammer is, is dat tracks die op deze manier geladen zijn niet in mioshare geladen worden. Heb je deze gefietst, dan heb je natuurlijk je geschiedenis, die dan weer wel in mioshare terecht komt, via synchroniseren via computer (PC of Mac) of WiFi (Cyclo 50x serie).
Starten en rijden, zelfs als de track over paden gaat die niet in de kaart zitten, word de track netjes gevolgd.
Enige wat jammer is, is dat tracks die op deze manier geladen zijn niet in mioshare geladen worden. Heb je deze gefietst, dan heb je natuurlijk je geschiedenis, die dan weer wel in mioshare terecht komt, via synchroniseren via computer (PC of Mac) of WiFi (Cyclo 50x serie).
Marco
-
- Forum-lid
probleem met mn cyclo 300 : vindt geen gps signaal meer.....
3maand oud, de eerste 2 keer alles perfect, derde keer was het om zeep..
heb m nu nog eens geprobeerd maar hetzelfde probleem. heb m eens geformatteerd en opnieuw voorzien van alle nodige software maar blijft hetzelfde .Iemand een oplossing??
3maand oud, de eerste 2 keer alles perfect, derde keer was het om zeep..
heb m nu nog eens geprobeerd maar hetzelfde probleem. heb m eens geformatteerd en opnieuw voorzien van alle nodige software maar blijft hetzelfde .Iemand een oplossing??
-
- Forum-lid
klein nadeel wat me van het weekend is overkomen:
Als je een gpx track in de mio zet, deze gaat fietsen en vervolgens een afslag mist, dan zal hij als eerst zeggen dat je moet omdraaien. (maar goed, een echter fietsen keert niet om) Vervolgens gaat hij je na een nieuw punt op de track navigeren. Echter geeft hij dan niet meer de route op de map aan. Zo rij je met een leuk vaartje naar dat punt op toevallig een kruispunt, kom je eraan toont hij opeens de route en moet je afslaan. Dat is natuurlijk te laat en moet je vervolgens als nog keren.
Als je een gpx track in de mio zet, deze gaat fietsen en vervolgens een afslag mist, dan zal hij als eerst zeggen dat je moet omdraaien. (maar goed, een echter fietsen keert niet om) Vervolgens gaat hij je na een nieuw punt op de track navigeren. Echter geeft hij dan niet meer de route op de map aan. Zo rij je met een leuk vaartje naar dat punt op toevallig een kruispunt, kom je eraan toont hij opeens de route en moet je afslaan. Dat is natuurlijk te laat en moet je vervolgens als nog keren.
Ik heb een klant die heeft een Cyclo 305, hij heeft gister een update geinstalleerd, en wil die nu navigeren staan alleen de landen Andorra en Oostenrijk beschikbaar, waar ligt dit aan?
Nee, heb hem geformatteerd en de software opnieuw erop gezet, probleem opgelost.
Heb vanavond nieuwe Mio 3.1 geinstalleerd.maar nu werkt mijn MIo305HC niet meer : kan het niet meer uitzetten,niet meer terug naar een voorgaand menu,de PC herkend de Mio niet meer.
Is dit een bekend probleem.Hoe kan ik de Mio formatteren en de software opnieuw erop zetten?
Is dit een bekend probleem.Hoe kan ik de Mio formatteren en de software opnieuw erop zetten?
RUUD2 schreef:Heb vanavond nieuwe Mio 3.1 geinstalleerd.maar nu werkt mijn MIo305HC niet meer : kan het niet meer uitzetten,niet meer terug naar een voorgaand menu,de PC herkend de Mio niet meer.
Als je facebook hebt
Stuur dan even een berichtje naar Mio met je vraag
zij zullen je snel antwoorden
Ik heb vaak `s ochtends een vraag gesteld en 's avonds had ik antwoord
Ik heb een update gedaan en het werkte direct goed
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV