Ventielverlenger
-
- Forum-lid HC
het werkt en je kunt dus altijd met korte ventielen rijden en toch je banden oppompen (wat ook niet onhandig is )
Alle ventielverlengers kun je er dus afdraaien?jorrit10 schreef:
Zo eentje dus.
Bij mij ziet het er ook zo uit en dat er is een ringetje kapot, waardoor het oppompen niet lukt.
@ BMS99: Kan er uiteraard alleen af als de kern in het ventiel blijft zitten.
Ik heb voor mijn Zipp 404 bb'n met 80 mm ventiel. Wel zo handig en geen gedoe onderweg met het wisselen van de verlengers bij lekke band.
Ik heb voor mijn Zipp 404 bb'n met 80 mm ventiel. Wel zo handig en geen gedoe onderweg met het wisselen van de verlengers bij lekke band.
The wind is my friend
Uiteraard, maar als ik dit met de hand probeer, dan komt er geen beweging in.....C.R3.2011 schreef:@ BMS99: Kan er uiteraard alleen af als de kern in het ventiel blijft zitten.
Heb ook 80mm ventielen, werkt alleen niet echt lekker met 66mm velgen.C.R3.2011 schreef:@ BMS99: Kan er uiteraard alleen af als de kern in het ventiel blijft zitten.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Maar iemand een tip hoe ik ze los krijg?jorrit10 schreef:C.R3.2011 schreef:@ BMS99: Kan er uiteraard alleen af als de kern in het ventiel blijft zitten.
Ja precies, maar als de tube op de velg ligt moet dus heel de tube eraf....jorrit10 schreef:Meestal zit er een afgevlakte zijde aan waarop je met een tangetje genoeg grip hebt om de verlenger los te draaien.
Tnx. Kan het ventiel waar de verlenger op geschroefd zit gewoon open blijven staan bij deze, zonder dat de band langzaam leeg gaat lopen?jorrit10 schreef:Dit zijn DT swiss ventielverlengers die bij de wielset geleverd werden.pee schreef:Welke zijn dit?
Dat moet wel anders kan er geen lucht in.pee schreef:Tnx. Kan het ventiel waar de verlenger op geschroefd zit gewoon open blijven staan bij deze, zonder dat de band langzaam leeg gaat lopen?jorrit10 schreef:Dit zijn DT swiss ventielverlengers die bij de wielset geleverd werden.pee schreef:Welke zijn dit?
Dat leeglopen hoort erbij........dus pompen voor vertrek!