Cervélo
Gewoon eerlijk zeggen dat je een andere fiets wilt,Nee heb je,Ja kun je krijgenMarcFaFo schreef:Dat fabeltje van slapheid heb ik vorig jaar gebruikt tav mijn vorige fiets. Dus nu gaat me dat niet lukken. Andere ideeën?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- lemeilleurgrimpeur
- Forum-lid
Ik ben opzoek naar een nieuwe fiets om vooral veel mee te klimmen en ben onder de indruk van de nieuwe R3. In januari maar eens een bezoekje brengen aan John Knoops in Mierlo.
Toch leuk dat je in je allereerste post in dit forum out of the blue reclame maakt voor een winkellemeilleurgrimpeur schreef:Ik ben opzoek naar een nieuwe fiets om vooral veel mee te klimmen en ben onder de indruk van de nieuwe R3. In januari maar eens een bezoekje brengen aan John Knoops in Mierlo.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Jaap Telder
- Forum-lid
Zet ook even het telefoonnummer erbij.........lemeilleurgrimpeur schreef:Ik ben opzoek naar een nieuwe fiets om vooral veel mee te klimmen en ben onder de indruk van de nieuwe R3. In januari maar eens een bezoekje brengen aan John Knoops in Mierlo.
Spulleke ik ben jaloers:)
- lemeilleurgrimpeur
- Forum-lid
Excuus, was niet zo bedoeld. Het gaat mij meer om de R3.timo2.0 schreef:Toch leuk dat je in je allereerste post in dit forum out of the blue reclame maakt voor een winkellemeilleurgrimpeur schreef:Ik ben opzoek naar een nieuwe fiets om vooral veel mee te klimmen en ben onder de indruk van de nieuwe R3. In januari maar eens een bezoekje brengen aan John Knoops in Mierlo.