Ik zoek een frame!
Ja, maar wat voor soort frame dan? Goed, enkele dingen die ik graag terug zie in een frame:
-Redelijk knap in de lak, toon- en rijdbaar
-58cm of vergelijkbaar
-liefst BSA-trapsasdraad
-liefst met voorvork
-prijs om en nabij 100-200 range
Materiaal maakt me niet zo heel veel uit (ja, raar, ik weet het ). Ik heb nu een alu-frame en die is simpelweg niet zo mooi meer. Ik zoek een leuk frame om m'n onderdelen over te klussen. Gaat om een Japans 6500-groepje. Beetje retro mag dus wel! Ik heb helaas niet zo veel te besteden, maar met wat creativiteit en wat gezond klussen moet er wel iets leuks mogelijks zijn denk ik. Er moet in ieder geval wel gewoon op gefietst kunnen worden. Heb je nog iets liggen? Dan kun je mij wellicht heel blij maken!!! Alvast dank!
Frame 100-200 euro
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik wilde net zeggen, het Trek frame van Martijn, maar je hebt al contact opgenomen
Daar had ik mijn zinnen ook op gezet, zag hem in eerste instantie via marktplaats en had er op geboden. Toen stuurde Martijn mij een tegenaanbod en daar reageerde ik binnen 3 minuten positief op. Na twee dagen niks gehoord te hebben (en nog een mailtje erachteraan) hier maar eens gaan neuzen naar een ander frame om er dan achter te komen dat hij het hier aanbied maar vooral dat hij het frame toch zelf gaat opbouwen. Niet zo leuk dus...
Jammer, wilde eigenlijk volgende week (want vrij) gaan klussen. Nu dus op zoek naar iets anders!
Jammer, wilde eigenlijk volgende week (want vrij) gaan klussen. Nu dus op zoek naar iets anders!
-
- Forum-lid
Hoi,
Ik heb een Batavus Professional (Amev) voor je. Frame is van Columbus SLX staal is 58 cm (c-t). Bottombracket is BSA. De voorvork is ook Columbus staal en is verchroomd. Frame heeft wat gebruikssporen, maar het is een net frame. Het chroom van de achtervorken en de voorvork is in goede conditie.
Ik heb een Batavus Professional (Amev) voor je. Frame is van Columbus SLX staal is 58 cm (c-t). Bottombracket is BSA. De voorvork is ook Columbus staal en is verchroomd. Frame heeft wat gebruikssporen, maar het is een net frame. Het chroom van de achtervorken en de voorvork is in goede conditie.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb een aluminium frame van Quantec in donker blauw liggen incl een carbon voorvork (zgan). Je kan zien dat het frame gebruikt is, maar de lak is nog een prima staat. De prijs komen we wel uit.
Op dit moment is de fiets opgebouwd met een 9 speed Tiagra triple en 32 spaaks wielen (600 naven), maar dat kan ik er wel afhalen.
Op dit moment is de fiets opgebouwd met een 9 speed Tiagra triple en 32 spaaks wielen (600 naven), maar dat kan ik er wel afhalen.
Voor Eur 200 kocht ik toch een nieuwe in de uitverkoop. Zie bijvoorbeeld hier
http://www.on-one.co.uk/i/q/FRSBDOMAG/s ... road_frame
http://www.on-one.co.uk/i/q/FRSBDOMAG/s ... road_frame